Bkno6545372
Betatt av forumet
Hvor mange her inne er det som jobber 100%? Jeg gjør det, og er helt knekt når jeg kommer hjem om ettermiddagen.. Null energi... Legger meg tidlig så får jo nok søvn også.. Er så i tvil om hva jeg skal gjøre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i 100 prosent jobb.. Er så mye å gjøre og null tilrettelegging/hensyn. Prøvde i en mnd å jobbe 75% men blir bare mindre tid å gjøre en 110% jobb på Så det nyttet ikke..
Men er helt ferdig hver ettermiddag, tårene bare presser på og immunforsvaret svikter så ligger hjemme med forkjølelse nå..
Jeg også. Endelig fått en crosstrainer hjemme, men blir ikke det samme som en hard styrke økt på senteret...100% jobb her også. Er mer sliten enn før, får ikke trent så mye som jeg skulle ønske. Men slik er det vel og i tillegg til mye annet som skal gjøres nå før jul.
Hvor mange her inne er det som jobber 100%? Jeg gjør det, og er helt knekt når jeg kommer hjem om ettermiddagen.. Null energi... Legger meg tidlig så får jo nok søvn også.. Er så i tvil om hva jeg skal gjøre...
Jeg er 14+3, høres veldig lik ut som deg ja.. Var hos legen forrige uke og tok en haug med blodprøver, regner med jeg får svar på de i løpet av denne uken tusen takk for tipsHvor langt er du på vei? Jeg var helt utkjørt når jeg kom hjem fra jobb, sovnet på sofaen frem til leggetid og sov hele natta, fortsatt trøtt og sliten når jeg stod opp igjen. Blodprøven hos legen i uke 10 viste så å si fravær av jern og D vitamin så jeg har gått på depot tabletter siden det. Nå er jeg 16+4 og det begynner å bli bedre. Jeg orker mer på kvelden og er ikke like trøtt. Ville sjekket det om du ikke har gjort det før. Det kan være en medvirkning til at du er trøttere enn du kanskje forventet. Men med det som skjer inni oss nå så er det normalt for alle å bli trøttere enn vanlig
Ja det tok 1 uke før jeg fikk svar, håper det ordner seg. Men det løsner oftest etter de 3-4 første mnd. Dog er alle forskjellige så det finnes ingen mal. Lykke tilJeg er 14+3, høres veldig lik ut som deg ja.. Var hos legen forrige uke og tok en haug med blodprøver, regner med jeg får svar på de i løpet av denne uken tusen takk for tips