Full jobb

Bkno6545372

Betatt av forumet
Hvor mange her inne er det som jobber 100%? Jeg gjør det, og er helt knekt når jeg kommer hjem om ettermiddagen.. Null energi... Legger meg tidlig så får jo nok søvn også.. Er så i tvil om hva jeg skal gjøre...

Jeg er i 100 prosent jobb.. Er så mye å gjøre og null tilrettelegging/hensyn. Prøvde i en mnd å jobbe 75% men blir bare mindre tid å gjøre en 110% jobb på Så det nyttet ikke..

Men er helt ferdig hver ettermiddag, tårene bare presser på og immunforsvaret svikter så ligger hjemme med forkjølelse nå..

100% jobb her også. Er mer sliten enn før, får ikke trent så mye som jeg skulle ønske. Men slik er det vel og i tillegg til mye annet som skal gjøres nå før jul.

Jeg er i 100 prosent jobb.. Er så mye å gjøre og null tilrettelegging/hensyn. Prøvde i en mnd å jobbe 75% men blir bare mindre tid å gjøre en 110% jobb på Så det nyttet ikke..

Men er helt ferdig hver ettermiddag, tårene bare presser på og immunforsvaret svikter så ligger hjemme med forkjølelse nå..

Er akkurat slik her også, press om overtid og sykt mye å gjøre.. Men har ikke ork.. Er i så dårlig humør når jeg kommer hjem også, stakkars samboeren min!

100% jobb her også. Er mer sliten enn før, får ikke trent så mye som jeg skulle ønske. Men slik er det vel og i tillegg til mye annet som skal gjøres nå før jul.
Jeg også. Endelig fått en crosstrainer hjemme, men blir ikke det samme som en hard styrke økt på senteret...

Jeg jobber fulltid, og litt til, da jeg jobber inn noen dager i jula. Har hatt en lang periode der eg var som dere beskriver, dausliten på ettermiddagen. Har flere ganger tatt powernaps på jobb :) Nå virker det som eg har fått mer energi. Må jobbe fullt, da eg er i fysioturnus frem til i februar.

Jeg jobber 100, kontorjobb. Så klarer det egentlig bra når jeg kan legge opp dagene etter humør og sånt. Ingen her vet om graviditeten ennå..

Jeg jobber 37,5 prosent, men går fulltid på skole og har en på tre år som tar ganske mye av kreftene mine.

Eg jobber bare 50%..er så sliten og kvalm. Og trenger jo energi til ungene også:)
Har vert sm siden september.

Jeg jobber 100% og har planer om å gjøre det så lenge son mulig, slik at jeg med god samvittighet kan trappe ned når det sier stopp. Men som andre her sier, det gjør at jobben tar all energi. Jeg ligger på sofaen når jeg kommer hjem (mannen styrer heldigvis mer hjemme), får ikke trent og helgene blir brukt til å samle ny energi. Må si jeg begynner å glede meg til permisjon :)

Jobber forsåvidt bare 50%,tar master ved siden av. Men har så mye å gjøre for tida at jeg ligger nærmere 110%. Er stort sett utslitt.

Jobber 50%. Er kvalm, har hodepine, begynnende bekkenløsning og er fullstendig tappet for energi. Holdt ut lenge i 100% jobb, men så sa det stopp....

Jeg jobber 80 % nå. Har vært helt gåen, ingen ork til verken trening eller 2-åringen hjemme og helgene går med til å sove. Håper at en fridag midt i uken kan hjelpe på. Jeg må ha ork til å bevege meg (jobber på kontor og sitter mye stille) for ikke å få veldig vondt i ryggen tidlig. Kjenner det allerede, så dette er forebygging..da jeg ikke ønsker å plutselig bli sykemeldt 100 % pga. dårlig form..

Jeg jobber 100%. Jobber som spesialpedagog med barn med autisme, så travelt i hverdagen! Helt skutt når jeg kommer hjem. I helgene sover jeg stort sett hele tida, for å få henta meg litt inn igjen. Har hatt flere kvelder hvor jeg har vært på gråten fordi jeg er så trøtt at det er vondt! Håper snart energien kommer tilbake til dere alle sammen! :D så kan man kose seg før jul med baking og liknende!

Hvor mange her inne er det som jobber 100%? Jeg gjør det, og er helt knekt når jeg kommer hjem om ettermiddagen.. Null energi... Legger meg tidlig så får jo nok søvn også.. Er så i tvil om hva jeg skal gjøre...

Hvor langt er du på vei? Jeg var helt utkjørt når jeg kom hjem fra jobb, sovnet på sofaen frem til leggetid og sov hele natta, fortsatt trøtt og sliten når jeg stod opp igjen. Blodprøven hos legen i uke 10 viste så å si fravær av jern og D vitamin så jeg har gått på depot tabletter siden det. Nå er jeg 16+4 og det begynner å bli bedre. Jeg orker mer på kvelden og er ikke like trøtt. Ville sjekket det om du ikke har gjort det før. Det kan være en medvirkning til at du er trøttere enn du kanskje forventet. Men med det som skjer inni oss nå så er det normalt for alle å bli trøttere enn vanlig :-)

Hvor langt er du på vei? Jeg var helt utkjørt når jeg kom hjem fra jobb, sovnet på sofaen frem til leggetid og sov hele natta, fortsatt trøtt og sliten når jeg stod opp igjen. Blodprøven hos legen i uke 10 viste så å si fravær av jern og D vitamin så jeg har gått på depot tabletter siden det. Nå er jeg 16+4 og det begynner å bli bedre. Jeg orker mer på kvelden og er ikke like trøtt. Ville sjekket det om du ikke har gjort det før. Det kan være en medvirkning til at du er trøttere enn du kanskje forventet. Men med det som skjer inni oss nå så er det normalt for alle å bli trøttere enn vanlig :-)
Jeg er 14+3, høres veldig lik ut som deg ja.. Var hos legen forrige uke og tok en haug med blodprøver, regner med jeg får svar på de i løpet av denne uken:) tusen takk for tips :)

Jeg jobber nå 50%. Var 100% sykemeldt i 5-6uker så jobber jeg 20% i 4uker. Og nå begynte jeg med 50% forige uke. Har nesten vært innlagt pågrunn av kvalme og vekttap så legen mener jeg skal ta det rolig før 100%jobb igjen. Men er usikker på om jeg hele tatt kommer meg 100% tilbake da jeg merker bekkenløsning kommer snikende de dagene jeg er på jobb. Jobber i barnehage og merker det utrolig godt av å bli sittende på gulvet og gå i tereng. Er sykt sliten etter jobb. Blir ofte kvalm av at jeg er sliten. Har ei på snart 3hjemme. Fyller 3 i januar og ho krever sitt og vi er inne i dårlig periode for å få ho til å sove igjen så går utover meg både kveld og natt så er så vidt keg kommer meg opp halv 8 om morra'n.

Jeg er 14+3, høres veldig lik ut som deg ja.. Var hos legen forrige uke og tok en haug med blodprøver, regner med jeg får svar på de i løpet av denne uken:) tusen takk for tips :)
Ja det tok 1 uke før jeg fikk svar, håper det ordner seg. Men det løsner oftest etter de 3-4 første mnd. Dog er alle forskjellige så det finnes ingen mal. Lykke til :-)

Jobber 100% men måtte ta en egenmelding idag pga oppkast. Var rett utenfor jobben men måtte snu, og har spydd hele dagen. Trodde jeg nesten var ferdig med kvalmen.

Sikkert mye bedre i morgen igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg jobber 100% som støttepedagog/ped.leder, så nok å henge fingra i ja.. For et par uker siden bestod dagene av jobb, sove, middag og så natta. Jernnivået i kroppen var så perfekt det kunne bli, så var bare kroppen som trengte hvile:) Blir spennende og se hvordan det blir når jeg kommer tilbake på fra sykemelding. Er hjemme på andre uka nå fordi det er skarlagensfeber i barnehagen jeg jobber.. Litt rart å være frisk hjemme, men får hvertfall gjort en del forberedelser til jul:D

Back
Topp