Fryser

Ulva

Forumet er livet
Er det bare jeg som fryser? Jeg var frossenpinne før jeg ble gravid men nå er det jo helt ekstremt! Går med superundertøy på inne og pledd oppå der igjen. Flere som fryser mer etter de ble gravide?

Fryser mye jeg å! Går bare å gleder meg til vår å litt varmere temperaturer! Så lei av å ha mye klær på! :P

Jeg er også konstant kald... Trodde jeg skulle bli varmere når jeg ble gravid, for det jeg husker godt fra forrige gang var evige hetetokter og konstant varme! Men det kommer vel etterhvert:-) kan sikkert bli en varm sommer;) litt greit å være kald også, så kan man skjule magen litt bak tykke ullgensere:P

Godt det ikke bare er meg! I første svangerskap var jeg varm men nå går jeg å er iskald hele tiden! ...unntatt på natta, da er jeg varm!!

Begynte å fryse i første svangerskap og fryser enda 5 år etter :p

Hehe kjenner til d der! Jeg skruer opp varme å har tepper på mens mannen går i shorts

Jeg fryser veldig jeg også. Så jeg fyrer og mannen lufter :P

Jeg fryser også! Vi har det greit varmt hjemme, men allikevel lever jeg under teppet med ullsokker på hele tiden - til og med på natta :) Tror ikke jeg hadde overlevd uten dunjakka mi ;)

Jøss, jeg trudde det var noe feil med meg... Jeg kan sove og fryse så jeg skjelver samtidig, ligger med ullsokker, ulltepper, kler meg med flere lag ullgensere på dagtid og ligger under 2 ulltepper på sofa'n i en egentlig varm stue osv... Jeg trudde også man ble varm av og gå gravid...., men det har ikke skjedd ennå...

Da jeg bodde i leiligheten så var det alltid så varmt at ingen orket å være inne uten å klage og sette opp veranda døren. I huset vi bor i nå syns jeg det er alt for kaldt. Kaldt overalt. Jeg fryser ihjel. Jeg må sove med klær på! Det må bli sommer vær NÅ!

Må alltid ha på meg en ekstra strikkejakke og sitter konstant under pleddet! Mener p ha lest at dette som regel går over i 2.trimester?

Frostpinne! Går med ull hele tiden nå, og kjenner jeg gleder meg til sol og varme om en mnd! :)

Fryyyys heile tida. Hjelper ikke på at det er -18 grader ute heller. Men har ikke noe å si om det er 20 eller 30 grader inne- fryser uansett. Brr....

Fryser mye jeg også. Godt påkledd, tjukke sokker og sitter med pledd hele tiden

Jeg har alltid vært veldig kald/frostpist av meg
Men det siste året når jeg har gått på pillen har jeg slitt mye me hetetokter. De er borte igjen nå for å si det sånn.
Men kan fort bli varm for oss i sommer :-P

Back
Topp