Fryser dere eller er dere varme?

Fryyyyser. Alltid vært kald av meg, men den siste 1,5 uka, siden jeg testa positiv har jeg vært iskald.

Jeg fryser alltid, det gjorde jeg med førstemann å :p Men nå har jeg feber, så veksler mellom å svette og fryse.

Fryser en del, innbiller meg at det er fordi jeg har blitt varmere selv så da føles det så mye kaldere "rundt meg".

Iskald! Alltid vært kald, men nå er det ekstra ille:( får bare pakke seg inn:)

Fryser mer og mer jeg og. I dag har jeg på meg 1 ulltrøye, trøye, genser, ullgenser, sokker, raggsokker og tykk bukse. Sitter under pledd i en sofa med ullstoff, og gjett hva.. JEG FRYSER!!! Men om natta, nei da skal jeg svette på kroppen og fryse på føttene. Snakk om teit varmefordeling.

fryser! har alltid vært litt kaldblodig men nå er det ekstremt, spesielt på hendene :p klarer meg ikke uten ulltrøye, ullgenser og ullsokker ;)

Jeg lå iskald under teppet på sofaen i sta og spurte samboeren pent om han kunne lage en kopp kakao til meg :p var godt med litt varmt i kroppen da :)

Åh nå ble jeg instant sjalu! Jeg vil ha samboeren min hjem så han kan få pusle litt for meg :-) det gjør han ofte, så snill som han er..... Savne! Han jobber offshore og er ute fire uker i slengen.. :-(

Fryser mye mer enn før. Pleier være skikkelig varm om natten, men nå må jeg på med ullundertøy og sokker.

Fryser på dagen og svetter på natta.. Kjøpte meg nye tøfler i går :love7

Jeg konstant fryser. I dag sovna jeg på flisene på badet for jeg skulle bare legge meg ned å få bittelitt varme i kroppen...våkna 25 minutter etterpå......det er fint. Haha

Jeg konstant fryser. I dag sovna jeg på flisene på badet for jeg skulle bare legge meg ned å få bittelitt varme i kroppen...våkna 25 minutter etterpå......det er fint. Haha
Haha, det minner meg om farmor som ofte la seg på flisene på badet :p

Fryser her hjemme til tross for fullt sett med ullundertøy.

Da jeg var ung og dum sovnet jeg ofte på flisene på badet etter fylla. Det er ikke lurt for skallebanken å sove med hodet på varmekabler en hel natt! :-P

Da jeg var ung og dum sovnet jeg ofte på flisene på badet etter fylla. Det er ikke lurt for skallebanken å sove med hodet på varmekabler en hel natt! :-P
Sett kraftige brannskader etter soving på varmekabler. Ikke bra

Jeg fryser. Jeg har alltid vært frossen. Før sa alle "bare vent til du blir gravid så blir du varm", men for meg er det motsatt. Jeg blir enda kaldere av å være gravid, spesielt de første månedene. Og alt pratet om hvor mye man svetter i barseltiden? Bare tull det også. Jeg fryser og fryser etter fødsel også.:rolleyes:
Kjenner igjen det der, "alle" som sier at man blir varm av å være gravid. Jeg er alltid varm ellers, men når jeg er gravid blir jeg kall og fryser. ;)

Fryser! Fyrer og fyrer om dagen. Ved ca 25-26 grader inne trenger jeg ikke pledd mer..

Fryser skikkelig! Jeg som aldri fryser. Var ikke slik sist jeg gikk gravid.

Jeg fryser noe helt vilt!! Sønnen min kan sitte klam og varm ved siden av meg, og jeg pakker meg inn i tepper, ullsokker og fyrer i peisen.. Hadde det ikke sånn sist, tror jeg, er 5 år siden sist så kan være jeg har glem det :)

Back
Topp