Fryser dere eller er dere varme?

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg fryser. Noe helt hinsides! :P Ulltrøye, trøye, ullgenser, ullsokker, raggsokker og pledd. Og jeg er KALD! Sånn var jeg med datteren min og. Utrolig frysepinne, før jeg ble en vandrende ovn.. :P

Jeg fryser. Jeg har alltid vært frossen. Før sa alle "bare vent til du blir gravid så blir du varm", men for meg er det motsatt. Jeg blir enda kaldere av å være gravid, spesielt de første månedene. Og alt pratet om hvor mye man svetter i barseltiden? Bare tull det også. Jeg fryser og fryser etter fødsel også.:rolleyes:

Jeg fryser. Jeg har alltid vært frossen. Før sa alle "bare vent til du blir gravid så blir du varm", men for meg er det motsatt. Jeg blir enda kaldere av å være gravid, spesielt de første månedene. Og alt pratet om hvor mye man svetter i barseltiden? Bare tull det også. Jeg fryser og fryser etter fødsel også.:rolleyes:

Ja, jeg er også kald til vanlig, men nå er jeg below zero! :P Barseltiden, da svettet jeg når jeg ammet. Helt grusomt det og. Mer ekkelt i grunn :P

Veksler så fort.. jeg er vanligvis veldig varm men nå får jeg stadig frysninger og sover gjerne med to dyner. Blir ofte veldig kald kun på hendene....

Ja takk, begge deler :P Kald på dagen og varm på natten;)

Fryser! Er frysepinn fra før, men har blitt enda verre.

Jeg lå iskald under teppet på sofaen i sta og spurte samboeren pent om han kunne lage en kopp kakao til meg :p var godt med litt varmt i kroppen da :)

Jeg lå iskald under teppet på sofaen i sta og spurte samboeren pent om han kunne lage en kopp kakao til meg :p var godt med litt varmt i kroppen da :)
Er forresten veldig frossen fra før av, går konstant med bla kalde føtter og knær :p

det varierer :p nyttårsaften satt jeg med teppe og frøs, mens vi var 20 stk i en liten stue, sa jeg ikke var helt i form :p men så kan jeg koke og svette, og svetten lukter ekkelt ! x) haha

Det skifter hele tiden. Plagsomt når man er borte og er prisgitt de klærne man har på. Ullgenser + kroppstemperatur på 50 grader = katastråf!

Fryser! Spes. på tærne.. Var sånn sist og i første trimester, så begynte jeg omvendt:p er egentlig skikkelig frysepinn til vanlig;)

Varm, litt vekslende :) pluselig må vinduer og dører opp og luft inn. Men ikke sånn svett varm og når jeg kjenner på magen er huden ofte kjølig. Elsker de kalde dagene friskere luft ild i peisen ordentlig vinter.

Back
Topp