Jeabea
Forelsket i forumet
Flere som har hjemmepåske i år? Det har vi, og jeg kjenner at det er så kjedelig!! Mannen kan liksom ta seg noen øl med kompiser og dra på fester, noe han har gjordt hver dag hittil. Men mine venninner jobber, eller er bortreist. Så blir sittende alene hjemme forran tv'n.. Det er så fryyyyyyyyktelig kjedelig! Og i går var han først å pusset opp i u.egt med masse kompiser, derretter bålfest, og i dag dro han til en kompis for å hjelpe han å bygge.. og er sikkert ikke hjemme før 4-5 tia, og da er han så sliten at han ikke orker å finne på noe..
Jeg kjenner nesten på at "bare jeg ikke var gravid" men det blir feil, for vi gleder oss og jeg er kjempe glad for graviditeten... blæ! Må bare få ut litt frustrasjon! Føler jeg ikke kan si nei til at han hjelper kompiser, eller når han spørr om å dra ut å drikke.. om du har noen tips til ting man kan finne på i dette lumske været så fyr løs!! ☺
Jeg kjenner nesten på at "bare jeg ikke var gravid" men det blir feil, for vi gleder oss og jeg er kjempe glad for graviditeten... blæ! Må bare få ut litt frustrasjon! Føler jeg ikke kan si nei til at han hjelper kompiser, eller når han spørr om å dra ut å drikke.. om du har noen tips til ting man kan finne på i dette lumske været så fyr løs!! ☺