Fryktelig kjedelig!!

Jeabea

Forelsket i forumet
Flere som har hjemmepåske i år? Det har vi, og jeg kjenner at det er så kjedelig!! Mannen kan liksom ta seg noen øl med kompiser og dra på fester, noe han har gjordt hver dag hittil. Men mine venninner jobber, eller er bortreist. Så blir sittende alene hjemme forran tv'n.. Det er så fryyyyyyyyktelig kjedelig! Og i går var han først å pusset opp i u.egt med masse kompiser, derretter bålfest, og i dag dro han til en kompis for å hjelpe han å bygge.. og er sikkert ikke hjemme før 4-5 tia, og da er han så sliten at han ikke orker å finne på noe..
Jeg kjenner nesten på at "bare jeg ikke var gravid" men det blir feil, for vi gleder oss og jeg er kjempe glad for graviditeten... blæ! Må bare få ut litt frustrasjon! Føler jeg ikke kan si nei til at han hjelper kompiser, eller når han spørr om å dra ut å drikke.. om du har noen tips til ting man kan finne på i dette lumske været så fyr løs!! ☺

Flere som har hjemmepåske i år? Det har vi, og jeg kjenner at det er så kjedelig!! Mannen kan liksom ta seg noen øl med kompiser og dra på fester, noe han har gjordt hver dag hittil. Men mine venninner jobber, eller er bortreist. Så blir sittende alene hjemme forran tv'n.. Det er så fryyyyyyyyktelig kjedelig! Og i går var han først å pusset opp i u.egt med masse kompiser, derretter bålfest, og i dag dro han til en kompis for å hjelpe han å bygge.. og er sikkert ikke hjemme før 4-5 tia, og da er han så sliten at han ikke orker å finne på noe..
Jeg kjenner nesten på at "bare jeg ikke var gravid" men det blir feil, for vi gleder oss og jeg er kjempe glad for graviditeten... blæ! Må bare få ut litt frustrasjon! Føler jeg ikke kan si nei til at han hjelper kompiser, eller når han spørr om å dra ut å drikke.. om du har noen tips til ting man kan finne på i dette lumske været så fyr løs!! ☺
Du kan jo eventuelt foreslå 2 dager hvor dere finner på noe sammen og dere har noen kjæreste dager? Mat og kino feks? :)

Vi er hos svigers nordpå. Jeg var med igår sammen med samboer og vennene hans når de hadde "olympiade" var mer kaffe og konjakk. Men godt å komme seg ut!
Ikveld skal vi hele gjengen ut å grille i fjæra. Jeg tvinger meg selv til å være med for å ikke bli sittende inne.

Vi er hos svigers nordpå. Jeg var med igår sammen med samboer og vennene hans når de hadde "olympiade" var mer kaffe og konjakk. Men godt å komme seg ut!
Ikveld skal vi hele gjengen ut å grille i fjæra. Jeg tvinger meg selv til å være med for å ikke bli sittende inne.
Ja blir jo til at man må tvinge seg til å være med... gjør det ofte jeg og. Men hater å sitte med fulle folk, og at alle tror at jeg er sjafør når jeg er gravid.. både jeg og sambo sier ifra men folk hører jo ikke.. så da blir jeg liksom heller hjemme :/ så er jo dels min skyld og liksom :p kos deg i kveld☺

Så enig med deg, spesielt når det gjelder å være med på fest og alle tror du er sjåfør. Akkurat som om jeg gladelig kjører alle dit de vil, for jeg ikke har noe bedre å gjøre.

Jeg synes det er litt ubehagelig når jeg er edru mens alle fulle kommer å skal ha seriøsprat !
Jeg liker håndarbeid da , synes det er koselig med det når det er dårlig vær :)

Vi er hjemme i påsken ☺fikk nyebilen,men sete vi ventet på blir forsinket.så er litt låst med 1 sete for lite☺men får låne teslaen til svigerfar når vi spør.HELDIGVIS☺Men blir ikke langturer da☺

Her er det alene påske. Familie og venner er på hytter osv..gubben dro på tirsdag til Mosambik .. Så er påske med hunden.. Ganske så kjedelig..:-(

Min har jobbet hele påska,men han hadde nok ikke fått lov å rækt avgåre på fest så ofte mens jeg må sitte å ruge for 3.gang. men skal foreslå en liten fest imorgen, men da må vi ha barnevakt for jeg vil være med så jeg får han hjem til vetti tid;)

Jeg hadde ikke funnet meg i at samboeren min hadde dratt bort hver kveld i hele påska. Mye en kan finne på hjemme sammen. Film, lage god mat og spille brettspill.
Heldigvis liker han å være hjemme sammen med meg, så ikke noe problem hos oss.

Er nå du kan begynne å stille litt krav, han skal bli far, og da er unkarstilværelsen over. Han må bli voksen, hvis du ikke gjør det, ender du med å sitte hjemme med babyen mens kjæresten din drar rundt omkring på fest.

Finn ut hva dere liker å gjøre sammen:)

Jeg hadde ikke funnet meg i at samboeren min hadde dratt bort hver kveld i hele påska. Mye en kan finne på hjemme sammen. Film, lage god mat og spille brettspill.
Heldigvis liker han å være hjemme sammen med meg, så ikke noe problem hos oss.

Er nå du kan begynne å stille litt krav, han skal bli far, og da er unkarstilværelsen over. Han må bli voksen, hvis du ikke gjør det, ender du med å sitte hjemme med babyen mens kjæresten din drar rundt omkring på fest.

Finn ut hva dere liker å gjøre sammen:)

Ja... men sa ifra nå når han skulle en tur ned til onkelen sin (blir alltid noe drikking der) og han blir direkte sur og jeg får dødens dårlig samvittighet! Han sitter da i sofaen og klager også sitter han der helt stille og sier ikke et ord... passe lei!!

Jeg synes det er helt greit at mannen drar ut, både på det ene og det andre! Men jeg koser meg og synes det er herlig å være alene....
Dessuten er jeg så kveldstrøtt, så kan ikke forvente at han skal sitte hjemme når heg likavel legger meg tidlig..

Ja... men sa ifra nå når han skulle en tur ned til onkelen sin (blir alltid noe drikking der) og han blir direkte sur og jeg får dødens dårlig samvittighet! Han sitter da i sofaen og klager også sitter han der helt stille og sier ikke et ord... passe lei!!

Det var en barnslig oppførsel!

Her er det hjemmepåske. Både mannen og jeg har vært småforkjøla og det har blitt tidlige kvelder og sene morgener i senga :) Nå i helga skal vi i bursdag til nevøene våre og være med familie. Koselig med hjemmepåske :) Har også fått sydd bukser og smekker til tvillingguttene som venninna mi straks venter :) Mannen har beiset terrasse og satt ut hagemøbler.

Mannen min er bortreist i påsken, og skal være borte i 2 uker, 1 uke igjen nå. Jeg er alene hjenme med hunden. Har sørget for å treffe folk hver dag, og sitter mye med håndarbeid. I dag har jeg gått påsketur med min bestemor og vært hos henne nesten hele dagen, og i morgen må jeg ut å handle nye bher, har ingen som passer lengre :o Så får jeg søstera mi på besøk, og det blir nok film kveld. Husk også at det ikke er synd på mannen din, selv om du sier «kan ikke vi finne på noe i stedet i kveld» for eksempel.

Hjemmepåske her også bortsett fra en dagstur til mine foreldres hytte i går som var helt topp. Før, og etter har jeg bare kjeda meg. Vi har en morgenfugl av en 18 Mnd gammel Go'jente her gjemme som gjør at vi er utslitt når vi legger henne kl.19.00. Det ender opp med at begge eller en av oss sovne på sofaen. Eller at vi bare ligger der å glor på TV helt utslitt.
Derfor er det best å være hjemme.
Ellers hadde vi tenkt og dra til min mans bror i påsken, men som gravid med underskudd på søvn melte jeg avbud.

Hadde ikke likt at mannen min hele tiden lot meg være alene i påsken, og hadde nok garantert latt han få høre det uten at HAN hadde klart og gitt meg dårlig samvittighet med å bli sur på meg.
Måtte ta Xmannen min noen ganger for hans egoistiske drikke, by og kompis turer.
Før jeg omsider kasta han på dør ...

Vi har snakket nå, eller jeg har snakket :p så nå har jeg fått man med på camping til besteforeldrene mine.. måtte bare få han til å skjønne at han ikke må drikke seg ferdig før den lille kommer.. og at jeg plutselig måtte legge unna fester og sånn. Det var liksom helgene våre, for vi hadde ikke noe annet fornuftig å gjøre ☺ så han skjønte det☺

Back
Topp