Frustrerte fruer!!

Merker jeg sitter her med tuuuusen som.. hvorfor får susan ny mann??!!

*klørmegihode*

Så da kommer det en ny sesong?
Frustrerte fruer er ikke slutt?

Tv2 tar sikkert sommerferie.. Om sommeren er det jo ingen ting som går.. de seriene kommer tilbake til høsten...

Dere som skriver hva som skjer, skriv i hvit skrift da!! Djiis..

ORIGINAL: Choice

Dere som skriver hva som skjer, skriv i hvit skrift da!! Djiis..

Vet jo ikke hva som skjer.. det er jo det som er så irriternede.. [:@]

Pssssst![;)]

Dere er klar over at det er nettopp slike reaksjoner de vil ha, for da vil dere sitte benket når det begynner igjen til høsten[:D] Thihi![:D]

De sender ut mange signaler, men det trenger ikke å stemme[;)]

ORIGINAL: *LiseT*

What a fuck???

Skjønner ikke noe. Skal de bare hoppe 5 år frem i tid da lissom??

Guri for en skummel episode.. Falt noen tårer!

nå syns jeg serien bare kan slutte mens det ennå var kjekt.... blir bare tøys dette her..

Syns det var så rart at de liksom bare skulle hoppe fem år frem i tid.. på meg så virket det som hele serien var slutt, men det er den altså ikke[8|]

Sesong 5 begynner visst i September i USA (for dere som laster ned episodene), og fortsetter hvor det slapp i sesong 4..altså 5 år frem i tid [:D] spennende!

ORIGINAL: flise lin

Fikk så vidt med meg at der sto "five years from now"  på skjermen.
Men jeg forstod alldeles ikke om det der KUNNE være hvordan det kommer til å bli eller om det SKAL bli sånn[:'(]

Det kommer til å bli sånn...desverre :) hehe. Sesong 5 fortsetter derfra

Hun kyssa han Adam... likna veldig på han vhertfall[&:] aner ikke men, likna.....
skjønte ikke et kvekk av den teite slutten... hater slike slutter[:'(][:'(][:D] åssen skal jeg overleve sommern... også mike borte[:o]

*skrurtidafortfram*[:D]

ORIGINAL: MarinaOGLukas

Hva skjer??
Var dette aller siste episode??

hvem kyssa Susan??

Så ut som Adam..
Kommer det ikke flere til høsten? Siste ever? neeeeeeeeeeeeei, vil se mer ff

åååååååååååååååååååååå...mene d bynne igjen t høstn.....lure på akkurat d samme..e så spent ....vil se kordan d går nu....har ikkje løst å vente så længe.....

Back
Topp