Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: **mam**
jeg skal i allefall laste ned sesong 5(?), og følge fortsettelsen i hele sommer[;)][:D]
ORIGINAL: *Venter på smulen*
Så det kommer en sesong 5??
ORIGINAL: ~Lucky~
jeg skal i allefall laste ned sesong 5(?), og følge fortsettelsen i hele sommer[;)][:D]
[:D]
ORIGINAL: {NiKiTA}
Det er lenge til de sender sesong 5 i USA da. De starter vel kanskje å sende sent til høsten
ah, jeg blander mellom fruene og grey's jeg, for grey's begynner innspilling av sesong 5 snart...sikkert derfor jeg blanda...sorry[8D][:)]
ORIGINAL: Ihne
ORIGINAL: MarinaOGLukas
Fan, kan hun ikke holde seg til Mike..
Gud, som jeg gleder meg til neste sesong.. å de sender jo sikkert ikke sesong 5 i usa heller sånn at man kan laste ned å se.. [:'(]
Jeg likte Mike sågodt[8D]
ORIGINAL: *LiseT*
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
ORIGINAL: {NiKiTA}
Det er lenge til de sender sesong 5 i USA da. De starter vel kanskje å sende sent til høsten
ah, jeg blander mellom fruene og grey's jeg, for grey's begynner innspilling av sesong 5 snart...sikkert derfor jeg blanda...sorry[8D][:)]
Grey's kan du kose deg med ja![8D][:D][;)]
Grey's har en spinn off også for de som kan være intr. i det....[:)]
Er det den som begynner neste tirsdag?
ORIGINAL: Dååris
google desperate housewifes så får dere opp litt, men ikke mye.
Susan får ny mann, Gaby er sur fordi ungene hennes ikke lever opp til hennes skjønnhetsideal, osv.. men foreløpig lite info.. faan..!