Frustrerte fruer!!

LappLina

Glad i forumet
VIP
Marshmallows 2022
Hva skjer??
Var dette aller siste episode??

hvem kyssa Susan??

Vet ikke!!! Åååå så spennende!!!

Liker ikke sånne slutter jeg [:@]

Irriterende slutt!! *argh*

Fan, kan hun ikke holde seg til Mike..

Gud, som jeg gleder meg til neste sesong.. å de sender jo sikkert ikke sesong 5 i usa heller sånn at man kan laste ned å se.. [:'(]

ORIGINAL: **mam**

jeg skal i allefall laste ned sesong 5(?), og følge fortsettelsen i hele sommer[;)][:D]

[:D]

jeg skal i allefall laste ned sesong 5(?), og følge fortsettelsen i hele sommer[;)][:D]

tror ikke den kommer i usa før den starter i Norge, pga de har samsendt fram til nå.... [8|]

ORIGINAL: *Venter på smulen*

Så det kommer en sesong 5??

Det lurte jeg på også...

På Hjemmesiden til ABC står det neste episode 22 juni....
Men serien er iallefall ikke over???!

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: MarinaOGLukas

Gud, som jeg gleder meg til neste sesong.. å de sender jo sikkert ikke sesong 5 i usa heller sånn at man kan laste ned å se.. [:'(]

Jeg likte Mike sågodt[8D]

jeg og.. [8D]

ORIGINAL: ~Lucky~

[:D]

Pause i usa også nå....[;)]

Vi som laster ned har nettopp sett disse episodene pga streiken gjorde at alt hopet seg opp[&o]

Det er lenge til de sender sesong 5 i USA da. De starter vel kanskje å sende sent til høsten. sesong 5 er ikke blitt vist på tv noen steder enda

Æsj han var jo ikke fin engang! Hvor er Mike?? [:@]

ORIGINAL: {NiKiTA}

Det er lenge til de sender sesong 5 i USA da. De starter vel kanskje å sende sent til høsten

ah, jeg blander mellom fruene og grey's jeg, for grey's begynner innspilling av sesong 5 snart...sikkert derfor jeg blanda...sorry[8D][:)]

Grey's kan du kose deg med ja![8D][:D][;)]
Grey's har en spinn off også for de som kan være intr. i det....[:)]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: MarinaOGLukas

Jeg likte Mike sågodt[8D]

Ja, og så var han faktisk pen å se på[;)]

google desperate housewifes så får dere opp litt, men ikke mye.
Susan får ny mann, Gaby er sur fordi ungene hennes ikke lever opp til hennes skjønnhetsideal, osv.. men foreløpig lite info.. faan..!

åå, gleder meg til Greys.. så den dobbelepisoden her om dagen.. å håper at Izzi og Alex endelig kan finne ut at de skal være et par.. [8|]

ORIGINAL: *LiseT*

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

ORIGINAL: {NiKiTA}

Det er lenge til de sender sesong 5 i USA da. De starter vel kanskje å sende sent til høsten

ah, jeg blander mellom fruene og grey's jeg, for grey's begynner innspilling av sesong 5 snart...sikkert derfor jeg blanda...sorry[8D][:)]

Grey's kan du kose deg med ja![8D][:D][;)]
Grey's har en spinn off også for de som kan være intr. i det....[:)]

Er det den som begynner neste tirsdag?

Aner ikke om den begynner nå, ser lite tv[8D]
Heter Private Practis (rett?[8|])
Handler om hun rødhårede [:)]

Rolig serie, trenger noen episoder for å ta seg opp, men grei nok....

ORIGINAL: Dååris

google desperate housewifes så får dere opp litt, men ikke mye.
Susan får ny mann, Gaby er sur fordi ungene hennes ikke lever opp til hennes skjønnhetsideal, osv.. men foreløpig lite info.. faan..!

kidas så litt merkelige ut.. hehehehe[8|][8|]

Back
Topp