Frustrert

Inga80

Elsker forumet
Gikk ut i ferie da jeg var ca 6-7 uker på vei. Slet siste uka pga kvalme, og mine tre uker med ferie ble stort sett brukt på å henge over do :-/ Ble sykmeldt med en gang ferien var over og har vært sykmeldt til nå. Siste sykmeldig går ut denne uka, og da hadde jeg håpet å komme i gang på jobb igjen, men nå tviler jeg på det :-( Den verste kvalmen har gitt seg, men sliter med å få i meg nok mat så jeg er fryktelig slapp og svimmel. I helga har jeg prøvd meg på litt husarbeid uten å anstrenge meg alt for mye. Ender med at jeg blir liggende rett ut på sofaen på kvelden. Fikk massasje av min kjære i går kveld sånn at jeg skulle greie å sove, men våkna av bekkensmerter hver gang jeg snudde meg i natt. Hvordan skal dette gå da? Jeg har jo ikke lyst til å gå sykmeldt fram til mars! Får så dårlig samvittighet for at jeg har vært borte fra jobb så lenge også. Har så snille og flinke sjefer som virkelig har gitt meg masse muligheter og har gjort det de kan for at jeg skal ha det greit på jobb de gangene jeg har hatt behov for tilrettelegging...
Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men jeg måtte bare få ut min frustrasjon! Er så kjedelig å slite sånn :-(

Skjønner deg godt. Har vært sm i 14 dager nå. Å er sm i 14 til. Pga hodepine, (eller sjukaste hodepinen ever!) håper det går over snart for det er veldig lenge til mars! :/

Skjønner deg godt. Har vært sm i 14 dager nå. Å er sm i 14 til. Pga hodepine, (eller sjukaste hodepinen ever!) håper det går over snart for det er veldig lenge til mars! :/
Ja, kjenner jeg blir rastløs av å bare være hjemme. Dagene går jo så sent når jeg ikke orker å gjøre noe...Kan bli mange lange uker om jeg skal gå hjemme helt til lille kommer :-/

Ja, kjenner jeg blir rastløs av å bare være hjemme. Dagene går jo så sent når jeg ikke orker å gjøre noe...Kan bli mange lange uker om jeg skal gå hjemme helt til lille kommer :-/
Ja det kan det. Gikk slik forrige gang også: / prøver å gjøre litt husarveid osv for og få tiden til å gå;)

Eg er mykje sjukemeldt sjøl om dagen. Nett no jobber eg 30% og føle det går ganske bra men usikker på om det blir no meir jobbing enn det på meg fram over...trur ikkje eg har så mykje krefter til overs for meir jobbing.

Back
Topp