jenta86
Gift med forumet
Altså...greit nok at vi ikke har felles økonomi enda,foruten om matkonto og husleie. (Han har eget hus som er under oppbygging,så i mens leier vi sammen,så han har sine utgifter på lån + div på huset som var der før jeg og min datter kom i bildet for snart 3år(ting tar tid
) så når huset er ferdig blir det felles økonomi) men til saken... vi har nettopp kjøpt oss en bil sammen,før bilen min er solgt selvfølgelig,så blir felles billån på den nye...han tjener sikkert 3 ganger så mye som meg,og jeg føler jeg sliter hver mnd for at alt skal henge sammen,er jeg heldig så sitter jeg igjen med en 1000lapp... så i dag,så hadde han kjøpt nye sommerdekk til bilen til 16.000!!!! Selv om bilen ikke trenger nye før neste sommer...Og mener jeg skal bidra på de,ikke halve,men noe...? Jeg har ikke sjangs,og det vet han...
Argh!!! Bli så forbannet! Og på toppen av det hele så hadde han vasket klær mens jeg var på jobb,fint det altså...men trudde faktisk han visste at hvite klær ikke skal sammen med mørke,pluss ull-ulvang genser i samme slengen!! Forklarte han det,uten å bli sint...hva endte det med? At han ble forbannet og gikk ut!
Mannfolk!!
Så...ha en fortsatt fin lørdagskveld
Argh!!! Bli så forbannet! Og på toppen av det hele så hadde han vasket klær mens jeg var på jobb,fint det altså...men trudde faktisk han visste at hvite klær ikke skal sammen med mørke,pluss ull-ulvang genser i samme slengen!! Forklarte han det,uten å bli sint...hva endte det med? At han ble forbannet og gikk ut!
Mannfolk!!
Så...ha en fortsatt fin lørdagskveld