Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Vi har et vennepar som vi egentlig gått veldig godt med tidligere. De har en datter på snart 3 år. De kan aldri komme til oss når vi ber dem på middag en fredagskveld/lørdagskveld for de har en datter som skal legge seg. Sist de var hos oss på middag kom de i 17 tiden for å spise, og måtte gå igjen i 19 tiden for dattera skulle legge seg. Så det ender jo med at vi må komme til dem hver gang vi skal treffes og spise sammen noe vi syns er greit en gang iblant, men da forventer vi jo også at de kan komme til hos en gang i blant. Jeg skjønner veldig godt at det blir vanskelig å komme til oss når de har en datter som skal legge seg til en bestemt tid, men da syns jeg godt at kan ordne barnevakt en gang i blant også. Det trenger jo ikke å være ofte, men syns det er viktig å komme seg ut litt også uten barn.
Vi får jo også baby nå om noen måneder, og vet at det vil bli vanskelig å treffes på kveldstid, men hadde det vært oss med en unge i den alderen så hadde vi ordnet barnevakt (har familie som er villige til å passe henne) for å få litt barnefri når vi skal til dem eller ut på noe annet bare oss to. Og så klart når hun er baby så skal hun være med oss og heller sove i bagdelen til vognen eller noe. Kjenner bare jeg blir lei og frustrert over situasjonen, og lurer fælt mye på hvordan dette vil gå når vi også får en liten en. Vi kan jo aldri treffes da..
Noen andre som har eller har hatt samme problem med vennepar?
Vi får jo også baby nå om noen måneder, og vet at det vil bli vanskelig å treffes på kveldstid, men hadde det vært oss med en unge i den alderen så hadde vi ordnet barnevakt (har familie som er villige til å passe henne) for å få litt barnefri når vi skal til dem eller ut på noe annet bare oss to. Og så klart når hun er baby så skal hun være med oss og heller sove i bagdelen til vognen eller noe. Kjenner bare jeg blir lei og frustrert over situasjonen, og lurer fælt mye på hvordan dette vil gå når vi også får en liten en. Vi kan jo aldri treffes da..
Noen andre som har eller har hatt samme problem med vennepar?