Lava86
Forelsket i forumet
Sårry jenter, men må bare klage. Vært i møte med banken idag, jeg jobber for lite til at vi kan få boliglån på over en mill. De tar liksom utgangspunktet i va en familie bruker i månden på mat, klær osv, ikke hva VI bruker. Da jeg så regnestykket deres så fikk jeg sjokk, for der sto det mange mer tusen på mat og klær enn det vi bruker på det, men det hadde ikke noe å si uansett. Det er egentli ikke det verste, det verste er at di skal selge her vi leier nå så vi må ut. Og INGEN vil jo ha leietakere med hund så vi får jo ikke leilihet jo, så kjipt. Mamma har bare 1 soverom så vi vil jo ikke bo der heller, hvor skal liksom vi ligge, pluss hun er alergisk mot hundene våre!
Jada nokk om det, så var det NAV. Skulle hadd penger hos dem for 3 uker siden nå, men da hadde de mistet sykemeldingen min, så da måtte jeg dra til legen å få ny, leverte denne også inn og det ble satt en hastesak på denne. Syntes det gikk så langt tid for pengene kom så nå ringte jeg dem IGJEN, men da kommer de med at denne var heller ikke motatt og at jeg må dra med en ny sykemelding og sette dette som hastesak. Gidder ikke mere nå jeg. Slik var det forie gang jeg var sykemeldt!
Tuusen takk for at dere gidde å lese , måtte bare få det ut på et vis, ingen som tar telefonen når jeg ringer så jeg har liksom ingen å syte til:)
Jada nokk om det, så var det NAV. Skulle hadd penger hos dem for 3 uker siden nå, men da hadde de mistet sykemeldingen min, så da måtte jeg dra til legen å få ny, leverte denne også inn og det ble satt en hastesak på denne. Syntes det gikk så langt tid for pengene kom så nå ringte jeg dem IGJEN, men da kommer de med at denne var heller ikke motatt og at jeg må dra med en ny sykemelding og sette dette som hastesak. Gidder ikke mere nå jeg. Slik var det forie gang jeg var sykemeldt!
Tuusen takk for at dere gidde å lese , måtte bare få det ut på et vis, ingen som tar telefonen når jeg ringer så jeg har liksom ingen å syte til:)