Frustrasjon over bf..!!!

er litt sånn her å...men så bor jeg hjemme hos foreldrene til jeg finner meg større leilighet, så kanskje han syntes d er litt ubehagelig?
 han har værtfall begynt å spørre når han kan ha pernille osv...å han er å besøker henne max 1 time 1 gang i uka...greit at han jobber å sånt, men de dagene han begynner på jobb kl. 14 så sover han til kl. 13...fordi at han har sitti oppe hele natta å spilla pc spill (er det intrykket jeg har fått)...
 veeel...frister jo ikke så veldig å sende henne dit da...å uansett så er ho jo alt for lita å jeg fullammer, men ska høre med han om han er interessert i time hos familievernkontoret...så får vi en kontrakt på samværet, kan vel være greit...

Majanne: Er så dumt når alt annet blir viktigere enn ungen [&o]
Men, det er ikke så dumt å lage en skriftlig avtale gjennom noe familieråd-kontor. Jeg syns det er veldig greit å ha det svart på hvitt når han skal være her å treffe lillejenta, og jeg kan notere ned alle gangene han svikter og gir faen/jobber/whatever..
Men hun damen sa at når baby er så lita så "skal" samværet foregå hos mor eller et bestemt sted. Her blir det lenge til bf kan tusle avgårde med lillejenta i flere timer..!

han burde jo være intressert i å se dattern sin mest mulig!

Back
Topp