Frustrasjon over bf..!!!

Chiapjusk

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Åååh, jeg kjenner jeg blir ordentlig irritert på bf. Føles ikke ut som om Thea er viktig for han i det hele tatt sånn som han holder på.[&:]

Vi gikk til rådgivning for å få til en baby-samværsavtale der han fåreslo at han kunne komme annenhver dag og være i to timer, fra halv seks til halv åtte. Vel, han gjorde det. Den første uka omtrent..
De to siste ukene så har han sett dattern sin en eneste gang. De gangene han ikke kommer, sier han ifra tre minutter før han skulle vært her, eller etter at samværstiden har begynt, eller så sier han ikke fra i det hele tatt.. Jeg sitter der som en tulling og bare venter, og kan ikke planlegge en dritt! [:'(] Og når han først kommer så er det ikke alltid han blir i to timer engang..

Og jeg blir så sint og skuffet. Ja, ok så jobber han. han burde klare å få tid til å se dattern sin, i allefall når det er HAN som foreslo hvor ofte samværet skulle være.. Vi skal tilbake i mai og se hvordan det har gått med den avtalen, og da skal jeg redusere tiden hans med en dag eller to, for kanskje det blir viktigere for han da..

Fytti.. Er ikke bare bare å være aleine, og dager da man kunne trenge litt avlastning, eller få tid til andre ting, også går det til helvete bare fordi han ikke kommer...[:(][:@]

Og blir så redd for at hvis han gir faen nå, så kommer han til å gi faen når det passer seg når jenta blir større og da er det HUN som blir skuffet.. og det vil jeg virkelig ikke..

Huff [:(]

Jeg har vært alenemor jeg også så jeg vet hva jeg snakker om nå. Det du må gjøre nå mens snuppa er liten, er så sette foten KRAFTIG ned og fortelle han hvor landet ligger! Det kan ikke skje at han driter på draget når hun blir større og skjønner ting, da kan hun bli skikkelig ødelagt altså..

Så gi han ett spark bak og gi han skikkelig inn, for sånn her kan han ikke oppføre seg!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Selv om jeg ikke har vært alenemor så er jeg enig i det trone sier. Må sette foten ned og vise hvor landet ligger. Så ustabilt skal et barn slippe å ha det. Hun vil jo bli usikker og lure på om det er henne det er noe galt med. Nei vis tydelig hvor landet ligger du. Det er mitt råd. Jenta di skal alltid komme først.

Forstår godt at det ikke er bare bare å være alenemor. Har nok med at mannen jobber i nordsjøen, synes det absolutt hadde vært hardt om vi ikke var to om det!! Håper du finner deg en kjekk mann som kan være erstatingspappa for datteren din. Hørtes ikke ut som din x helt forstår hva ansvaret hans egentlig innebærer

Nei jeg tror ikke han helt skjønner.. Når han kommer så får han et bleieskift og et måltid, og det er jo "den enkle delen" ..
Hva med alle timene da hun gråter, når hun har vondt i magen, ikke vil sove? Jeg tror ikke helt han skjønner at det er slitsomt å være alene med henne, og ha alt ansvaret. Siden det er så enkelt for han å drite i at jeg kunne trengt litt avlastning..

Så ja, nå har han sagt han kommer til alle gangene denne uka. (og at han er opptatt i helga) også at han skal komme hver gang uka etter.. og den første dagen han ikke kommer så får han høre det! [:@]

jeg skjønner deg godt :( har det like ille her.....

ORIGINAL: juneb

jeg skjønner deg godt :( har det like ille her.....

Huff :( Det er så dritt når de ikke tar det ansvaret de burde.. :/
Jentene våre fortjener bedre!

ja.. men dem går glipp av så alt for mye. og dem går glipp av det og kjenne sin egen datter! jeg har prøvd alt og nå er jeg gitt opp.. venter på og høre noe fra han. skjer det ikke så får jeg ikke gjort mer.. faren hans har hvertfall mye kontakt med Nora og ser henne en del[:)]

Det rare er at jeg ikke har hørt fra foreldra hans på over to uker heller.. [&:]
og mora hans som var helt der at hu gjerne kunne kommet hver dag bare for å se på henne.. Så skjønner ikkeno jeg!

hmm så rart [&:] er jo tross alt barnebarnet dems.. men han sier ikkenoe dritt om deg til dem a? uff... er så DRITT når det blir så vanskelig.. har sliti så sykt mye med BF her.. og gjøre det ennå!! han fester i helgene og har mista lappen nå og er 2 år i hue.. vanskelig og forholde seg til en sånn en ass.. :/

Det er kjempevanskelig å forholde seg til [&:]

Men, nei jeg tror ikke han sier noe dritt.. Jeg vet mora ikke likte meg når jeg var sammen med han, og da jeg ble gravid. Men jeg trodde vi hadde løst det her.

Det er ikke godt å vite hva man skal gjøre heller, for man vil jo alltid at bf skal stille opp når han har sagt han skal det.
Så de kan umulig skjønne hvor mye ansvar det egentlig er.

håper virkelig det blir bedre for deg chiapjusk.. jeg vet så alt for godt åssen du har det!!

ORIGINAL: *mamman til Marie*

E å aleinamor.. barnefarn bor 60mil unna..
e d nå æ sku ha jort så tar æ d når ongen søv... [:D]

Hva med når ungen nekter å sove på dagtid da ?
Jeg orker ikke å vaske leiligheten midt på natta heller [8|]
Jeg sliter med å få tid til å spise og gå på do noen dager.

JuneB: Jeg håper det går bedre med deg også. Syns jeg har lest du har fått deg en ny fyr ? [:D]

takk.. hehe.. ja jeg har fått ny fyr vettdu[:)] flink han ;D

Så bra [:D] Det fortjener du [:)]

takk for det ;D håper du finner deg en ny en og da :)( som er flink med lille gullet ditt[:D]

Åååh, nå fikk jeg melding av bf som lurte på om han kunne ut å gå en tur med Thea. Vi hadde allerede vært på lang trilletur og sa at "vi kan ut å trille i morra, når det er din dag til å være her.." .. og han bare " onsdag mener du vel?"

Hvis han skulle vært her i går, hvordan i alle dager får han det til å stemme at han skal være her i dag ??
Kan han ikke telle annenhver dag engang ??? [8|]

Back
Topp