Takk Da skal vi ordne det også.Nesespray kan være med å åpne bihuler og ganger fra øret til nese. Hjelpe til med drenering slik at trykket minker.
Kjøp nesespray som er beregnet etter alder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Da skal vi ordne det også.Nesespray kan være med å åpne bihuler og ganger fra øret til nese. Hjelpe til med drenering slik at trykket minker.
Kjøp nesespray som er beregnet etter alder.
Huff. Det verste er at ho jeg snakket med på 116117 var supersøt, men ho på dag legevakta på kontoret hadde et problem..
Leit å si det, men de personene jeg har hatt trøbbel med i helsevesenet, er de som tar telefonen på legekontorene. Synd det skal være slik noen steder. Kveldslegevakta her er mye bedre føler jeg, hvertfall tidvis.
Tusen takk Catnip ♡ Det tas godt imot Sikker på at du gjør en super jobb i helsevesenet! Hva jobber du som?
Klart man ikke vil bli møtt slik! Det er naturlig. Man ønsker ikke å bli møtt slik om man sitter i deres ende av telefonen heller, ikke alltid like lett den veien heller vil jeg tro. Jobber selv som kundebehandler, og man ter seg jo litt på samme måte der. Alle kan ha en dårlig dag, men noen gjentar seg Dog så var 3 av 4 hyggelige i dag! Men jeg byttet faktisk legekontor pågrunn av en person som alltid var slik på telefon... Trist, men blir litt sånn. Høres ut som du er en man ønsker å møte på når man ringer! Jeg var høflig, det er jeg alltid. Men når jeg blir møtt på en dårlig måte når jeg så desperat forsøker å hjelpe min datter, så er det ikke alltid like lett å holde maska over lengre tid om man blir provosert... :-/Sekretær, besvarer hovedsaklig telefonsamtaler dagen lang /vakta lang.
Jeg vet med meg selv hvordan jeg ikke vil bli møtt og møter dermed ikke de som ringer inn til min arbeidsplass på noe nedverdigende måte. Alle skal få like god service i fra meg om det er pårørende, pasient eller en overlege.
Klart man ikke vil bli møtt slik! Det er naturlig. Man ønsker ikke å bli møtt slik om man sitter i deres ende av telefonen heller, ikke alltid like lett den veien heller vil jeg tro. Jobber selv som kundebehandler, og man ter seg jo litt på samme måte der. Alle kan ha en dårlig dag, men noen gjentar seg Dog så var 3 av 4 hyggelige i dag! Men jeg byttet faktisk legekontor pågrunn av en person som alltid var slik på telefon... Trist, men blir litt sånn. Høres ut som du er en man ønsker å møte på når man ringer! Jeg var høflig, det er jeg alltid. Men når jeg blir møtt på en dårlig måte når jeg så desperat forsøker å hjelpe min datter, så er det ikke alltid like lett å holde maska over lengre tid om man blir provosert... :-/
Enig med deg. Poenget var vel heller at pasienter trenger ikke å bite hue av folk, med mindre det ER et problem På mitt forrige legekontor var jeg veldig fornøyd med legen min. Men flere ganger ble jeg avvist via telefon, om jeg trengte time. Men det var samme person hver gang. Sist jeg ringte, så var det dråpen. Jeg hadde kraftige smerter i mellomgulvet, men fikk over telefon beskjed om at det var muskelsmerter, og at jeg skulle ta paracet, god bedring og hade. Det mistet min lege en pasient på, for jeg visste det ikke var tilfellet, og ikke fikk jeg time, eller pratet med legen... Var samme regla hver gang hos den personen. Da byttet jeg. Men de aller fleste jeg har møtt i helsevesenet, er supre mennesker. Man finner alltid noe rart et sted.Det har du rett i men uansett tenker jeg samme hvor sur og tverr den i andre enden er når jeg er på jobb, så er mitt mål å ikke bli oppfatta som tverr, sur ect.
*kremt* er en smule litt sånn *rødmer* fikk inn en telefon en gang behandlet på vanlig måte hvorpå den som ringer spør "du har en kollega som kan litt mer en gjennomsnittet når det kommer til pasientreiser og rettigheter der, er hun på jobb nå?"
Det var en søt tilbakemelding å få
Møter jeg noen som desperat ønsker hjelp til sine barn eller andre de er pårørende for så er jeg heller litt der at jeg kan "sette legen på plass" og gir meg ikke før de tar telefonen, filosofien min har de vakt så har de vakt. Og de har vaktmobil av en grunn.
Og vi er der på jobb og får betalt nettopp for pasientene,
Jeg vet veldig godt jeg kan være bestemt og spesiell, men velger og ta det i mest positiv retning særlig når det kommer inn i lokalene våre en overlege jeg ikke har særlig med å gjøre og spør de som sitter der rett ut: " Jobber ikke ******** her i dag? Ikke kveldsvakt heller"
Man blir lagt merke til kan være både positivt og negativt så klart. Heldigvis har det vært positivt for min del.
Enig med deg. Poenget var vel heller at pasienter trenger ikke å bite hue av folk, med mindre det ER et problem På mitt forrige legekontor var jeg veldig fornøyd med legen min. Men flere ganger ble jeg avvist via telefon, om jeg trengte time. Men det var samme person hver gang. Sist jeg ringte, så var det dråpen. Jeg hadde kraftige smerter i mellomgulvet, men fikk over telefon beskjed om at det var muskelsmerter, og at jeg skulle ta paracet, god bedring og hade. Det mistet min lege en pasient på, for jeg visste det ikke var tilfellet, og ikke fikk jeg time, eller pratet med legen... Var samme regla hver gang hos den personen. Da byttet jeg. Men de aller fleste jeg har møtt i helsevesenet, er supre mennesker. Man finner alltid noe rart et sted.
Hehe, herlig å høre! Godt du har litt bein i nesa Det er godt å bli lagt merke til for å gjøre en god jobb. Det skulle vært mer av det!