Fruktnett

Så nydelig og ikke minst konsentrert!

For en fining!!!

Naw...se de små søte klumpete hendene som tviholder på ny og spennende smak. Herlig :)

Takk <3 Spennende både for han og oss :) Dette er forresten storebror i 2013. Tenkte å la Aisha få smake på samme måte fra 6 mnd fordi jeg mente det var da han fikk men så nå at han var 4 mnd.

Nå ble det kun smaking med denne da - i og med at det er mest "veske" fra det en putter i feeder'n som baby får i seg og ikke noe "måltid" før man evt putter mos oppi men de er det vel best å servere med skje.

Hva tenker dere om fullamming og smaksprøver? Og hva med vann? Jeg husker ærlig talt ikke når storebror begynte å få det....

Sviskemos er genialt for trege mager. ;)
Prøv å gi mos av andre ting enn bare søtt, så får barnet mange smaker å lære seg, bare husk å gi en og en ting av gangen over en liten stund, så du får sjekket om barnet reagerer. :)

Takk <3 Spennende både for han og oss :) Dette er forresten storebror i 2013. Tenkte å la Aisha få smake på samme måte fra 6 mnd fordi jeg mente det var da han fikk men så nå at han var 4 mnd.

Nå ble det kun smaking med denne da - i og med at det er mest "veske" fra det en putter i feeder'n som baby får i seg og ikke noe "måltid" før man evt putter mos oppi men de er det vel best å servere med skje.

Hva tenker dere om fullamming og smaksprøver? Og hva med vann? Jeg husker ærlig talt ikke når storebror begynte å få det....

Har ikke begynt med vann her, men litt smaksprøver. Har kjøpt noen av de smoothiene i sånn klemme-pose, så smaker han en ert eller to innimellom. Storesøsknene spiser opp restene :) fikk prøve sånn fruktnett med drue oppi i dag :) var veldig stas!

Vann kan de få fra fødsel av! Lille elsker det og drikker nå fra tutekopp selv når hun spiser grøt på kvelden. Godt for fordøyelsen det også!

Noen som fullammer som gir vann da? (Ja vet man egentlig ikke kan si fullammer om man gir vann men...)

Back
Topp