Fruktnett

Gullis!

Elsker forumet
Vet ikke hva det egentlig heter, men herlighet så geniale de har blitt! Med mine andre var nettene bare vanlig trådnett som ble fryktelig ekle og uhygieniske. Men de som selges nå i plastikk er jo supre, og så grei for disse miniene å holde selv! Dagens glade-snuppa har slurpet i seg mango i dag! Godt for gommer som klør og smaken falt tydeligvis veldig i smak☺️☺️

Feeder er genialt [emoji4] Kan vel brukes fra 4 mnd til de som ikke skal fullammes ja [emoji4]

Vet ikke hva det egentlig heter, men herlighet så geniale de har blitt! Med mine andre var nettene bare vanlig trådnett som ble fryktelig ekle og uhygieniske. Men de som selges nå i plastikk er jo supre, og så grei for disse miniene å holde selv! Dagens glade-snuppa har slurpet i seg mango i dag! Godt for gommer som klør og smaken falt tydeligvis veldig i smak[emoji5]️[emoji5]️

Så herlig da :) hvor stor er jenta di?

Hvor får man kjøpt refill til de? Vi har arvet slike, men mangler "nett" på de :)

Så herlig da :) hvor stor er jenta di?

Hvor får man kjøpt refill til de? Vi har arvet slike, men mangler "nett" på de :)

Hun er 4,5 mnd. Men har slitt med vekten hennes siden fødsel-har ikke vært glad i melk, så herlig når man nå kunne prøve noe annet! Vet du, jeg aner ikke. Fikk feederen i gave, men antar det selges refill på type barnas hus og lignende?

Ja hvorfor ikke? Er knapt plass til en drue oppi, så det blir som en smaksprøve. Og godt for de å tygge på.

Ja, tenkt det samme. Men så noen andre mente noe annet på fb sju. Men daaa skal jeg kjøpe det! Har gleda meg til det :D

Vi bestilte på ebay! Helt lik de som selges i Norge! Tror jeg betalte 15kr for to stk!!

De har "refil" på barnas hus.

Selv er jeg skeptisk til alt fra eBay som skal på eller i kroppen på store og små. I Norge har vi strenge regler for hva som selges... Kjøper man her er man sikrere, og sist men ikke minst støtter lokal handel <3

Er de i nett eller plastik best, med tanke på rengjøring etter på?

De har "refil" på barnas hus.

Selv er jeg skeptisk til alt fra eBay som skal på eller i kroppen på store og små. I Norge har vi strenge regler for hva som selges... Kjøper man her er man sikrere, og sist men ikke minst støtter lokal handel <3

Helt enig!!

Er de i nett eller plastik best, med tanke på rengjøring etter på?

De med "nett" er innmari store føler
Jeg - og henger litt :p - så de vil jeg ikke anbefale.

De som er mindre med "hullete smokk" er geniale i mine øyne og rengjøres kjapt i vasken også en runde i microsterilisator el kjel. Vips ferdig! Smokkene selges i 2 pk.

Hva putter dere oppi disse feederne? :p Begynner å planlegge mat her, men vil vente til han blir 6 mnd. Vil fullamme fram til da :)

Hva putter dere oppi disse feederne? :p Begynner å planlegge mat her, men vil vente til han blir 6 mnd. Vil fullamme fram til da :)

Du kan putte alt mulig oppi! Mine har alltid likt mango, melon, druer, mandarin og bær. Er helt supert, i tillegg god motorisk trening for dem å holde selv!

Jeg har bestilt Kidsme food Feeder. Fullammer, men tenkte å putte små smaksprøver oppi der snart :)

Back
Topp