Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kastet de med silikon fra Ebay? Hmmz, jeg har også kjøpt derifra, men har kastet pakningen, og glemt og sjekka for det CE merket :S
Står vell 5mnd på pakken med slike nett hvis jeg husker riktigNår begynner dere egentlig med nettet? Trodde det var 6 mnd jeg?;-/
Begynte da hun var fire mnd jeg... for å kjenne på smakerNår begynner dere egentlig med nettet? Trodde det var 6 mnd jeg?;-/
Jeg ogsåJeg har kjøpt i silikon istedenfor nett. Veldig fornøyd med det og greit å rengjøre.
Jeg har fortsatt to av de fra ebay, husker ikke hva de kom i. Burde jeg kaste de å kjøpe nye her i Norge?Jeg hadde nett til de to andre, og banan er nei nei i de. Blir IKKE rene, no forbaska kliss
Kjøpte og silikon greier fra ebay og kastet de. For så å kjøpe AKKURAT samme greia på babyshop -.-
Var tilogmed samme pakning!
•Autocorrect ftw•
Jeg har fortsatt to av de fra ebay, husker ikke hva de kom i. Burde jeg kaste de å kjøpe nye her i Norge?
❤Adele Marie❤
❤24.04.13❤
Hmm, er så usikker på hva jeg bør gjøre.. Har du ebay link til de du kjøpte? Lurer på om det er de samme jeg har!? Hva koster disse på babyshop da?Hadde jeg vist at de solgte identiske på babyshop, hadde jeg ikke kastet mine...sånn for å være skrekkelig ærlig. Kall meg uansvarlig den som vil, men JEG følte jeg nettopp hadde kastet penger ut vindu.
Hmm, er så usikker på hva jeg bør gjøre.. Har du ebay link til de du kjøpte? Lurer på om det er de samme jeg har!? Hva koster disse på babyshop da?
❤Adele Marie❤
❤24.04.13❤
Hadde gjort det samme selv...Hadde jeg vist at de solgte identiske på babyshop, hadde jeg ikke kastet mine...sånn for å være skrekkelig ærlig. Kall meg uansvarlig den som vil, men JEG følte jeg nettopp hadde kastet penger ut vindu.
Oki, jeg har helt lik fra ebay i lilla, hmm. What to do!? Hva er det værste som kan skje da?http://www.ebay.com/itm/12105548133...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Disse kjøpte jeg, og de har jeg sett både på barnas hus og babyshop til rundt hundrelappen