Fruktnett!

Kastet de med silikon fra Ebay? Hmmz, jeg har også kjøpt derifra, men har kastet pakningen, og glemt og sjekka for det CE merket :S

Står ingenting på selve feederen heller.. :/

Kastet de med silikon fra Ebay? Hmmz, jeg har også kjøpt derifra, men har kastet pakningen, og glemt og sjekka for det CE merket :S

Kjøpte også på ebay, var ikke merket. Så noen helt like på babyshop som heller ikke var merket (som jeg kunne finne iallfall), ble derfor litt usikker ;P

Begynte hrr en dag og snuppa er 4 nnd i morgen,men har enda holdt med til agurk og avokado.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg begynte med nettet da snuppa var 4 mnd. Prøvd med banan (blir klissete og vanskelig å vaske), pære, eple og vannmelon. Snuppa elsker det uansett hva som er inni. ;)

Jeg hadde nett til de to andre, og banan er nei nei i de. Blir IKKE rene, no forbaska kliss :p

Kjøpte og silikon greier fra ebay og kastet de. For så å kjøpe AKKURAT samme greia på babyshop -.-
Var tilogmed samme pakning!

•Autocorrect ftw•
Jeg har fortsatt to av de fra ebay, husker ikke hva de kom i. Burde jeg kaste de å kjøpe nye her i Norge?

❤Adele Marie❤
❤24.04.13❤

Må få kjøpt meg sånne i silikon jeg og :D
De nettinghreiene er bare ræl!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har fortsatt to av de fra ebay, husker ikke hva de kom i. Burde jeg kaste de å kjøpe nye her i Norge?

❤Adele Marie❤
❤24.04.13❤

Hadde jeg vist at de solgte identiske på babyshop, hadde jeg ikke kastet mine...sånn for å være skrekkelig ærlig. Kall meg uansvarlig den som vil, men JEG følte jeg nettopp hadde kastet penger ut vindu.

Hadde jeg vist at de solgte identiske på babyshop, hadde jeg ikke kastet mine...sånn for å være skrekkelig ærlig. Kall meg uansvarlig den som vil, men JEG følte jeg nettopp hadde kastet penger ut vindu.
Hmm, er så usikker på hva jeg bør gjøre.. Har du ebay link til de du kjøpte? Lurer på om det er de samme jeg har!? Hva koster disse på babyshop da?

❤Adele Marie❤
❤24.04.13❤

Back
Topp