Åååh der er du jammen heldigJa! Det blir aldri spist opp uansett så!! Har fryseren full av bær nå!! <3 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh der er du jammen heldigJa! Det blir aldri spist opp uansett så!! Har fryseren full av bær nå!! <3 <3
Men da var det ikke verst at det kom noen i det hele tatt daNei det var her når vi flytta inn for to år siden, men står i en alt for liten potte. Potten er pill råtten og vanskelig å få flytta ut på plenen også. Kanskje til neste år...
Det er litt stilig daBor for langt nord til sånt.. har rips dog. Samt at sambo har en chiliplante inne som nylig har begynt å få modne chili![]()
Janeste år har jeg bestillt en nydelig sommer
![]()
Det er sant, hadde bare én i fjorMen da var det ikke verst at det kom noen i det hele tatt da![]()
Åååh så mye godtKirsebær, blir til likør
Moreller, spises
Epler, blir til kake og spises
Plommer, spises og syltetøy
Pærer, spises
Rips blir til saft
Solbær blir saft og gele
Stikkelsbær får farfar
Så kjektHar dessverre ingen trær. Men vi har hatt rikelig med jordbær, bringebær og rabarbra. Heldigvis har oldeforeldre plommer, kirsebær og rips så vi har fått plukket masse.
I naturen har vi plukket blåbær og multer. Mye er spist og mye er fryst ned. Både i syltetøy og i bærform.
Hehe da går det rette veien hvertfallDet er sant, hadde bare én i fjor
Ååååh ja! Snakket nylig om det på jobben. Bare vi får knallvær to mnd på sommeren så skal jeg leve på det en hel og fæl og våt vinter!Jeg er med på den bestillingen![]()
Hadde vert herlig /) i hvertfall siden vi har permisjon åJeg er med på den bestillingen![]()
Det var jammen lurt daSkal spørre på facebook om noen vil bli kvitt epler![]()
I know!Åååh der er du jammen heldig![]()