D er godt å høre at ikke alle er perfekte - no affence

J er litt sånn som deg. Snop er stort sett i helgene, men så har j ikke så lyst på snop nå heller da. Var værre med storebror på akkurat d, men han blei verdens fineste allikevel og frisk og fin
D er fint en får føringer og råd om å spise sundt. D er ikke lenge sia man spiste for to, sånn er d ikke lenger. Og j tenker meg om hva j spiser, men j blir så sliten noen ganger - og spesielt da plutselig frukt ble fyfy og!!
Ei venninne av meg var helt nazi og er velkontrollert ellers og. Tror hun aldri har gått på en sånn stappmett-følelse noen gang. Også ser a helt fantastisk ut!
Hu sykla tur med mellomste i sykkelvogna 3 uker før termin. Irriterende sprek og opplagt dame som klarer å gjøre alle de riktige tinga! J er veldig glad i henne og stolt av henne.
Men j klarer ikke være sånn selv. Da er d godt å høre at andre er som meg og at j ikke trenger å føle meg mislykka på noen måte - for en får jo litt den følelsen innimellom. Og d er litt tåpelig bare fordi en tar et eple for mye liksom.
Nei, som du nevnte - d er bedre å ha d bra med seg selv! I hvertfall når d er snakk om nivået av utskeielsene våres Enig?