Det hadde vært gøy ja
Krysser fingrene for oss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ser den, men hey, da er det en ny sjanse rundt neste (øhm) svingDigital tidligtest i dag lyste IKKE GRAVID. Egentlig veldig greit, men liiitt skuffa allikevel![]()

Dét er det! I natt var jeg imidlertid i tvil om jeg ville ha flereSer den, men hey, da er det en ny sjanse rundt neste (øhm) sving![]()
![]()
. Datter har to tenner på gang oppe (begge de ved siden av fortennene), og holdt leven i timesvis, stakkar. Skulle tro vi la henne på ei spikermatte hver gang vi forsøkte å legge henne i sengen (hun endte opp med å sove mellom oss). I morges så jeg at begge tennene var gjennom. "Bare" 14 igjen, stønn 

Hun sier mamma og har bare plutselig på få dager blitt så stor jente. Hvor er mammas lille baby? Alle sier hun ligner mer på en toddler enn en baby fordi hun har så mye hår
Elsker den lille skatten vår, uansett hvor sliten jeg er, hvor lite søvn en natt har bydd på, har alltid krefter til henne. Det er som at hun, selv om hun bidrar til søvnmangel, gir meg sååå mye energi og livsglede bare ved å være et så fullkomment, herlig lite menneske. Som det er helt UTROLIG å tenke på at vi har skapt!

Hadde sterke el-symptomer i går, men vi får ikke lagt inn aksjer før i dag. Har el-symptomer i dag også, så sannsynligvis har ikke egget sluppet ennå.
(vet jo altfor godt hvilket kjør det er, og hvor belastende det kan være å stå i en prøveperiode). Men siden jeg nå i alle fall vet at vi kan bli vellykket gravide, er nok skuldrene mine hakket lavere enn sist.
så får vi se … Ikke lett å holde styr på med ustabil syklus, men jeg vet som regel når el har vært … Forrige syklus tolka jeg rett, litt mer usikker nå, men jo flere aksjer lagt, jo større sjanse, så får jeg kanskje begynne med tempingen igjen … Da vet jeg iaf sikkert når el er, og slipper å lure frem til IKM. Det er bare litt pes å holde på med det når jeg ammer datter på morgenen og egentlig har nok med henne. Meeeen så er det mye billigere og sikrere enn å kjøpe el-tester.
Nye tester i hus! Er jo livsfarlig at det står 8 dager før uteblitt mens på pakken
Frister å svi av i morra liksom, typ 1-2 dpo

Kjenner meg igjen i lysten til å teste tidlig, men tror du tar kaka om du tester 1-2 dpoMåtte ut og handle noe mat, så da ble det en sving innom apoteketNye tester i hus! Er jo livsfarlig at det står 8 dager før uteblitt mens på pakken
Frister å svi av i morra liksom, typ 1-2 dpo
![]()

Hehe 1-2 dpo er LITT tidlig, men bare litt ...Kjenner meg igjen i lysten til å teste tidlig, men tror du tar kaka om du tester 1-2 dpo
Sist pp klarte jeg vente til 12 dpo (måtte teste da pga bursdag/alkohol), og skal prøve vente til 14 denne pp
Så får man se da om det går!
Blir spennende å se om det klaffer for deg, krysser fingrene![]()
Neida, skal klare å holde meg en stund, håper å klare å holde meg til 14.mai, men det er SÅ lenge til
Takk for kryssede fingre!
Krysser fingre for deg også!Tusen takk!Krysser også fingrene for deg.