Fru og fru ønsker et barn❤️

Endelig så lykkes det. Også er man bare så bekymra da :wtf:

Masse stikkinger i hele dag, samt litt lyserosa på papiret ved toalettbesøk et par ganger idag. Ikke blod. Håper det bare er progesteronpillene som stappes oppi der. Jeg hadde brunlig utflod nesten hele svangerskapet med sistemann, så vet jo at det kan gå bra:smiley-angelic001
 
17 dpo - ny blodprøve idag. Testdato Aleris.

Clearblue idag tidlig viser iallefall at hcg er over 200 ;)
 

Vedlegg

  • IMG_9916.jpeg
    IMG_9916.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 33
Er uke 5+5 idag. Var på UL og så en svart pose med plommesekk inni. Akkurat som det skal være :Heartred

Det var jaggu meg en svart pose til der, med noe skygge inni:smiley-ashamed004 så ifølge gynekologen som tok UL så har begge festet seg. Men om det ene er litt tregere enn den andre eller har stoppet og utvikle seg er uvisst.

Så nå blir det super spennende frem til neste fredag og UL på Aleris. Er det 1 eller er det 2 inni der?? Det ene egget sa han lab mannen var 5% sjanse på når vi satt inn.
 
Er uke 5+5 idag. Var på UL og så en svart pose med plommesekk inni. Akkurat som det skal være :Heartred

Det var jaggu meg en svart pose til der, med noe skygge inni:smiley-ashamed004 så ifølge gynekologen som tok UL så har begge festet seg. Men om det ene er litt tregere enn den andre eller har stoppet og utvikle seg er uvisst.

Så nå blir det super spennende frem til neste fredag og UL på Aleris. Er det 1 eller er det 2 inni der?? Det ene egget sa han lab mannen var 5% sjanse på når vi satt inn.
Oi oi! Spennende å se om det er en eller to neste uke!
Uansett masse gratulerer! Så utrolig godt at dere lyktes :Heartpink
 
6+5

Dagene snegler seg avgårde. 2 dager igjen til UL på Aleris :smiley-angelic001 håper alt er bra og hjertet banker.

Er superspent. Om det er 1 eller 2. Går nok litt i sjokk om det er 2.:nailbiting: men vi tar det som det kommer. MEN håper på 1:cool:

Ellers er formen sånn derre gravid ja. Ømme og hovne pupper. Tisser og tisser. Oppe og tisser 4 ganger om natta(gleder meg til pause fra akkurat det når livmora flytter seg oppover). Småkvalm i ny og ned, men fullt brukbart.
 
7+0

Idag kom endelig dagen. UL på Aleris. Tok innvendig UL og jeg så det med eeeeeen gang. 2 stk babyer ja :oops: 2 stk bankende hjerter.

Masse gratulasjoner fra hele gjengen på Aleris. Dette er de første tvillingene siden de startet opp for 8 mnd siden.

Er fortsatt litt i sjokk:nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_9991.jpeg
    IMG_9991.jpeg
    299,2 KB · Visninger: 52
7+0

Idag kom endelig dagen. UL på Aleris. Tok innvendig UL og jeg så det med eeeeeen gang. 2 stk babyer ja :oops: 2 stk bankende hjerter.

Masse gratulasjoner fra hele gjengen på Aleris. Dette er de første tvillingene siden de startet opp for 8 mnd siden.

Er fortsatt litt i sjokk:nailbiting:
Wow wow wow gratulerer så mye! Forstår at det er litt å ta inn ja :wideyed: ❤️ Masse lykke til videre!
 
7+0

Idag kom endelig dagen. UL på Aleris. Tok innvendig UL og jeg så det med eeeeeen gang. 2 stk babyer ja :oops: 2 stk bankende hjerter.

Masse gratulasjoner fra hele gjengen på Aleris. Dette er de første tvillingene siden de startet opp for 8 mnd siden.

Er fortsatt litt i sjokk:nailbiting:
Wow gratulere så masse :)
 
7+6

Tiden går veldig fort synes jeg. Var på Riksen på tirsdag, følges opp der. Fikk se begge to med sterke hjerteslag igjen :Heartred

Neste oppfølging er 10.4. Da blir det ny UL av nurka.

Fått time for tidlig UL 29.4. Da er jeg 12+3. og NIPT test.

Ordinær UL torsdag 13.6. Da er jeg 18+6.

Ståa nå: boobsa er sinnsyke. Store og ømme. Kvalme kommer og går. Overlevbart synes jeg. Våkner 3-5 ganger per natt for å tisse. Våkner tidlig om morgenen og er uthvilt. Trøtt gjennom dagen. Litt kviser.

Imorgen er jeg 8 uker:gen014
 
Det er fredag og ny uke idag, uke 9+0 idag.

Er sliten, trøtthet, kvalmen er mer intens, og puppene enorme og ømme. Uren hud.

Gleder oss til onsdag og ny UL for å se frøa :Heartred
 
9+6

Var på Riksen igår og fikk se frøa igjen. Og hørte hjertelyden til begge to :Heartred

Jeg har vært skikkelig syk siden søndag. Dro til legen idag, 150 i CPR. Så fått pencillin.

2 uker og 4 dager til TOUL og NIPT test.
 

Vedlegg

  • IMG_0045.jpeg
    IMG_0045.jpeg
    179,4 KB · Visninger: 22
Back
Topp