Fru og fru ønsker et barn❤️

Uke 11 idag

I natt i 2 tiden begynte jeg å blø. Masse friskt blod. Først en ganske stor «klump», deretter friskt blod. Måtte legge meg med bind. Blødd litt i det på 4 timer, men når jeg sto opp nå kl 6 så rant det friskt blod. Uff.
Aldri hatt sånn type blødning i svangerskap før, og er jo ganske redd da. Mister jeg nå? Begge to? Er det noe jeg kan gjøre? Kan fastlegen sjekke om det er liv fortsatt?

For en start på uke 11 :nailbiting:
 
Uke 11 idag

I natt i 2 tiden begynte jeg å blø. Masse friskt blod. Først en ganske stor «klump», deretter friskt blod. Måtte legge meg med bind. Blødd litt i det på 4 timer, men når jeg sto opp nå kl 6 så rant det friskt blod. Uff.
Aldri hatt sånn type blødning i svangerskap før, og er jo ganske redd da. Mister jeg nå? Begge to? Er det noe jeg kan gjøre? Kan fastlegen sjekke om det er liv fortsatt?

For en start på uke 11 :nailbiting:
Ingen erfaring med hverken gravid eller blødning, så vet ingenting, men så skummelt! Håper det ikke er noe annet enn en blødning og at de forblir inni der! :Heartpink
 
Det gikk i ett igår pga jeg skulle på seminar. Men UL gikk fint :gen014 kostet oss 1500kr for en 5 min sjekk, men var verdt det.

2 stk levende babyer som spratt rundt inni der. Lå et hematon rett ved livmorhalsåpningen. Derfor blødningen. Størrelse 5 cm * 2 cm. Hun var visst ikke noe bekymret. Blødningen roet seg i løpet av dagen igår, og stoppet helt på kvelden. Startet litt igjen nå på morgenen, men nå vet jeg grunnen:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_0054.jpeg
    IMG_0054.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 22
Det var en lettelse å komme inn her og se at det har gått bra. Har tenkt mye på deg. ❤️ Utrolig bra du fikk sjekka det selv om ultralyd privat er brutalt dyrt.
 
Uke 12

Blødningen stoppet opp på mandag. Resten av uka har det vært småblødninger ved tørk på do. Både spor av friskt blod og brunt blod. Det bekymrer meg ikke.

Til mandag, om 3 dager, er det TOUL. Det gledes. Både ifht å sjekke barna ordentlig om de ser friske ut. Men også for å sjekke hematomet ordentlig. Og NIPT test.
 
Back
Topp