FRU H!!!!!!!!!!!!!!!!!! HURRA HURRA HURRA!!!!

Takk :) dette blir veldig spennende :)
 
Hipp hipp hurra - jeg er så glad på deres vegne:-)
 
Takk til deg og :-)) Det har nok ikke sunket helt inn enda tror jeg :) men det kommer vel!
 
oi oi oi :)) Gratulerer så mye :) Er jo snart den eneste som ikke er på vei med nr2 eller har fått nr 2 inne her jeg nå :)

 
Hehe! Det er nok ikke bare deg, men jeg skjønner hva du mener, for jeg føler alle med jevngamle barn som oss har fått nummer to for en evighet siden :-p
 


Fru H skrev:
Hehe! Det er nok ikke bare deg, men jeg skjønner hva du mener, for jeg føler alle med jevngamle barn som oss har fått nummer to for en evighet siden :-p



Ville egentlig ha tettere barn jeg også, men sånn gikk det jo ikke! Men får se, plutselig dukker det opp noen søsken her også forhåpentligvis :) Kjempe koselig nyhet og lese ihvertfall :) Blir spennende å følge med, lever litt på andre gravide jeg så lenge :)
 
Må ikke svikte oss for det nye termin forumet da, du er jo en av de som fortsatt holder litt liv i det her :)
 
Gratulerer :):):) kan eg få oppskrift? :D haha
 


*Ann Helen* skrev:
Må ikke svikte oss for det nye termin forumet da, du er jo en av de som fortsatt holder litt liv i det her :)


Jeg stikker ikke vet du =) 
 


Benjamin sin mamma skrev:
Gratulerer :):):) kan eg få oppskrift? :D haha


Takk!  =) 
Hehe, oppskriften var nok at jeg ble til slutt veldig kjent med kroppen og kjente godt når eggløsningen nærmet seg (var på ferie og hadde ikke med el-tester), så da kjørte vi på, rett og slett 
 
Gratulerer så mye :-)
 
Takk til deg og =)
 
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipp hurra for deg fru H!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse!!

Ann Helen: Vi er ihvertfall to her som bare har vårt 2008 barn! ;)
 
SÅ koselig å se deg Leatroll =) Takk for gratulasjoner!
 
Hurraaaaaaa!!!! SÅÅÅÅ heldige dere er ;)))
 
Tuuuusen takk :-D
 
Back
Topp