FRU H!!!!!!!!!!!!!!!!!! HURRA HURRA HURRA!!!!

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Ser du er gravid igjen!!! Herlighet nå blei jeg kjempeglad på deres vegne!!! Gratulerer så innmari masse!!! 
Håper du får et super flott svangerskap! 

Stor klem
 
Oi, oi henger meg på denne tråden og gratulerer så utrolig mye
 
Hihi.
Ganske hæppi selv
 
Åååååå, fantastisk! Nå ble jeg også hoppende glad! Måtte alt gå strålende!!!!:)
 
Takk!! =) 
Fant det ut på mandag, men ventet i en eeevighet på den digitale testen jeg bestilte da med en gang, og den kom i dag. 
Litt mer virkelig med et digitalt svar, enn de dumme svake strekene på e-bay-testene mine
 
Gratulerer så mye!! Lykke til!! :) :)
 
Takk til dere og
 
Utrolig koselig! Gratulerer så masse!
 


Fru H skrev:
Takk!! =) 
Fant det ut på mandag, men ventet i en eeevighet på den digitale testen jeg bestilte da med en gang, og den kom i dag. 
Litt mer virkelig med et digitalt svar, enn de dumme svake strekene på e-bay-testene mine

Hallo? Tidenes dårligste unnskyldning for ikke å fortelle det til oss med en gang. 
 
Haha, det stod i signaturen min på en måte da ;)
 
Jeg er tydeligvis helt blind.
 
Det stod bare "forhåpentligvis" frem til i går :-p
 
Hmm, jeg burde jo klare å lese det selv om det stod "forhåpentligvis". 

En strek er en strek forresten, ingen grunn til å være usikker.

Håper du får et kjempefint svangerskap. Er du i fin form hittil?
 


Fru H skrev:
Det stod bare "forhåpentligvis" frem til i går :-p


hehe det har ikke jeg heller sett, men det har jo stått "håper på" leeenge, så da er det jo ikke så rart man "overser" det.. :P
 
Ja, en strek er en strek, var bare litt usikker da det gikk to dager etter forventet mens før jeg i det hele tatt fikk en strek, og de ble ikke så veldig sterkere utover uken. Men på digital i går stod det 2-3 uker, så da stemte beregningene ;) Formen er grei! Har fått skikkelig forkjølelse, akkurat som sist, begynner å bli småkvalm og er litt trøtt :)
 


2x 24November skrev:


Fru H skrev:
Det stod bare "forhåpentligvis" frem til i går :-p


hehe det har ikke jeg heller sett, men det har jo stått "håper på" leeenge, så da er det jo ikke så rart man "overser" det.. :P



Det har du rett i :)
 
Takk for det :)
 
Back
Topp