Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tøsa FTW
Jeg vet ikke helt... det er vanskelig å vite akkurat hva som har skjedd i denne saken basert på det hun sa.
Hun sier jo at dersom de vet noe, så er det ikke deres jobb å gå til politiet, men den fornærmede.
Skal de bare la alt gå sin vante gang da? Og fortsette å la en overgriper være partiets ansikt utad?
(Nå har det jo kommet ut da.... men før det tenker jeg)
ORIGINAL: Monsoon
Har ikke sett pressekonferansen da, men synes partiets lojalitet burde ligge hos de guttene som gjennom å engasjere seg i partiet ble utsatt for dette. Hadde de ikke gjort det, hadde de jo aldri møtt mannen heller.[:)]
ORIGINAL: SelisabethAkkurat det kommentaren stussa jeg også på.
Har ikke sett pressekonferansen da, men synes partiets lojalitet burde ligge hos de guttene som gjennom å engasjere seg i partiet ble utsatt for dette. Hadde de ikke gjort det, hadde de jo aldri møtt mannen heller.[:)]
Det var godt sagt, lojaliteten bør ligge hos ofrene.
ORIGINAL: Tøsa FTWen er jo plliktig å til å gi beskjed om overgrep på personer som ikke er myndig,dermed kan jo en del andre også som evt har vist om dette følge med i dragsuget og bli dømt
Jeg vet ikke helt... det er vanskelig å vite akkurat hva som har skjedd i denne saken basert på det hun sa.
Hun sier jo at dersom de vet noe, så er det ikke deres jobb å gå til politiet, men den fornærmede.
Skal de bare la alt gå sin vante gang da? Og fortsette å la en overgriper være partiets ansikt utad?
ORIGINAL: bondekone
ORIGINAL: Tøsa FTWen er jo plliktig å til å gi beskjed om overgrep på personer som ikke er myndig,dermed kan jo en del andre også som evt har vist om dette følge med i dragsuget og bli dømt
ORIGINAL: Molly80
Litt dobbeltmoral... samme som posta statusen ovenfor la ut denne artikkelen også, der Sandberg mener kirken bør føle et moralsk ansvar og varsle politiet i overgrepssaker....
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=596153
Og hva med denne... http://www.abcnyheter.no/node/128125