Frps pressekonferanse

Visste ikke at de skulle ha en gang jeg [&:]

så bare slutten... synes hele greia er håndtert elendig jeg...

her er det tom og jerry for fulle mugger ! men er det sånn at flere har visst om overgrepssaken? men ikke gått til politiet ?

ja, det var akkurat det jeg stussa over ! for om de mener at de ikke har plikt til å gå til politiet når de vet om en overgrepssak så bør ho pokker meg revurdere hele engasjementet sitt i politikken altså !

Kan banne på at det ikke hadde blitt håndtert annerledes uansett hvilket parti gjerningsmannen varm medlem av [:'(] dustene som styrer her i landet tenker fint lite på andre en seg selv og hva som ser best ut for partiet i media[:'(]

ORIGINAL: Tøsa FTW

Jeg vet ikke helt... det er vanskelig å vite akkurat hva som har skjedd i denne saken basert på det hun sa.
Hun sier jo at dersom de vet noe, så er det ikke deres jobb å gå til politiet, men den fornærmede.

Skal de bare la alt gå sin vante gang da? Og fortsette å la en overgriper være partiets ansikt utad?
(Nå har det jo kommet ut da.... men før det tenker jeg)

Jeg synes det er merkelig av Frp, å ville at en de har hørt(for jeg forstod henne som de visste om det) har begått overgrep skal kunne fortsette sitt verv og arbeid i partiet. At Frp skal lukke ører og øyne for informasjon de får om straffbare hendelser i egne rekker. At det er offerets oppgave å selv gå til politiet.

Har ikke sett pressekonferansen da, men synes partiets lojalitet burde ligge hos de guttene som gjennom å engasjere seg i partiet ble utsatt for dette. Hadde de ikke gjort det, hadde de jo aldri møtt mannen heller.[:)]

ORIGINAL: Monsoon

Har ikke sett pressekonferansen da, men synes partiets lojalitet burde ligge hos de guttene som gjennom å engasjere seg i partiet ble utsatt for dette. Hadde de ikke gjort det, hadde de jo aldri møtt mannen heller.[:)]

Det var godt sagt, lojaliteten bør ligge hos ofrene.

ORIGINAL: Selisabeth

Det var godt sagt, lojaliteten bør ligge hos ofrene.
Akkurat det kommentaren stussa jeg også på.

Jeg vet ikke helt... det er vanskelig å vite akkurat hva som har skjedd i denne saken basert på det hun sa.
Hun sier jo at dersom de vet noe, så er det ikke deres jobb å gå til politiet, men den fornærmede.

Skal de bare la alt gå sin vante gang da? Og fortsette å la en overgriper være partiets ansikt utad?
en er jo plliktig å til å gi beskjed om overgrep på personer som ikke er myndig,dermed kan jo en del andre også som evt har vist om dette følge med i dragsuget og bli dømt

ORIGINAL: bondekone

en er jo plliktig å til å gi beskjed om overgrep på personer som ikke er myndig,dermed kan jo en del andre også som evt har vist om dette følge med i dragsuget og bli dømt

Det du sier her, tror jeg er veldig viktig

Leste bra facebookstatus:
idag: "FrP kan ikke politianmelde" - Siv Jensen, ifjor: Siv Jensen politianmelder Krekar på vegne av FrP.

Enig!!

ORIGINAL: Molly80

idag: "FrP kan ikke politianmelde" - Siv Jensen, ifjor: Siv Jensen politianmelder Krekar på vegne av FrP.

Den var så bra at jeg vurderer å stjele den

ORIGINAL: Selisabeth

Den var så bra at jeg vurderer å stjele den

Jeg stjal den selv, så stjel i vei [:)]

Litt dobbeltmoral... samme som posta statusen ovenfor la ut denne artikkelen også, der Sandberg mener kirken bør føle et moralsk ansvar og varsle politiet i overgrepssaker....

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=596153

Og hva med denne... http://www.abcnyheter.no/node/128125

Litt dobbeltmoral... samme som posta statusen ovenfor la ut denne artikkelen også, der Sandberg mener kirken bør føle et moralsk ansvar og varsle politiet i overgrepssaker....

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=596153

Og hva med denne... http://www.abcnyheter.no/node/128125

Takk!

Back
Topp