Frost-navn

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Navnene Anna og Elsa er jo endel brukt. Hva tenker dere om de navnene?

Og hva med Olaf?
 
Jeg liker de godt. Olaf er og fint, men liker Olav bedre :)
 
Olaf liker jeg ikke, Olav er mye bedre!

Elsa er veldig fint. Anna er fint, men litt kjedelig synes jeg.
 
Liker Ana og Ane bedre enn Anna, men synes det er fint. Liker veldig godt Elsa :) Olav og Olaf har aldri vært min smak :)

Men synes uansett at det er vanlige navn som går fint ann å brukes selv om noen kanskje vil forbinde de med "frost" :)
 
Elsa synes jeg er veldig fint og er ikke noe jeg kun assosierer med Frozen, så synes det er helt greit å bruke, men ville ikke kjørt på men søstre Anna og Elsa :p Anna er helt greit, men er litt kjedelig siden det er så mye brukt opp gjennom tiden.

Olaf er jeg ikke så begeistret for, jeg tenker enten på karakteren fra frozen eller A series of unfortunate events. Ikke noen assosiasjoner jeg ville likt for en sønn :joyful: Olav er nok greiere for meg
 
Olaf er og blir The Julekalender. "Olaaaf æ står under misteltein" Ikke særlig pent i mine ører. Anna er fint, men Elsa liker jeg ikke:happy:
 
Kjenner en liten Olaf, og liker navnet godt nå som jeg har noen å "feste" det på. Anna og Elsa har jeg alltid likt, også før Frost.
 
Olaf er og blir The Julekalender. "Olaaaf æ står under misteltein" Ikke særlig pent i mine ører. Anna er fint, men Elsa liker jeg ikke:happy:
Signerer på denne!
 
Sønnen min heter Olav, men de eldre sier Olaf :hilarious: Syntes Elsa og Anna er fine navn. Har de i nær omgangskrets så ville ikke brukt de selv :)
 
Back
Topp