Frokostbursdag

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Noen som har hatt det? Vellykket?

Invitere på frokost for en haug med unger og kake etterpå? I morgenkåpa liksom?

Kunne ikke tenkt det selv. Unger er uansett så forskjellige angående søvn, så hvis vi starter bursdagen kl 08.00 er det ikke sikkert at alle har stått opp. Nå tenker jeg i helgene.

Hahaha! Jeg måtte bare le av bildet: trøtte øyne, å nettopp satt på kaffien når du får huset fullt av hypre unger:p men hva går morgen bursdag ut på?

Vi har hatt det ja, minus var at to barn hadde stått opp så tidlig at de måtte spise før de kom. Ellers var det vellykket.

barna kommer i pysj og istede for pølser og brus, blir det frokost med rundstykker, smoothie og pålegg. Tenkte å ha 10-12

Skal ha frost tema likevel da å tenkte å servere kake på slutten

Vi har hatt det ja, minus var at to barn hadde stått opp så tidlig at de måtte spise før de kom. Ellers var det vellykket.
Hadde dere noe opplegg ift aktiviteter eller noe sånt?

Hørtes koselig ut, jeg ville likt det om mine ble invitert slik. Ville ikke tort å arrangere det selv da. Vi hadde barnebursdag fra 11 en lørdag en gang, fordi vi måtte skvise to barneselskap inn på en dag. Da fikk vi klager fra et par foreldre om at de ikke brukte å være oppe så tidlig på helg. Det hadde jo ikke jeg tenkt på, som har en liten morgenfugl som aldri sover lengre enn kl 6. :P

Hørtes koselig ut, jeg ville likt det om mine ble invitert slik. Ville ikke tort å arrangere det selv da. Vi hadde barnebursdag fra 11 en lørdag en gang, fordi vi måtte skvise to barneselskap inn på en dag. Da fikk vi klager fra et par foreldre om at de ikke brukte å være oppe så tidlig på helg. Det hadde jo ikke jeg tenkt på, som har en liten morgenfugl som aldri sover lengre enn kl 6. :P
Tuller du? Var det et problem å være klar til kl 11 for én bursdag??

Jeg syns det høres veldig koselig ut :)

Tuller du? Var det et problem å være klar til kl 11 for én bursdag??

Jeg syns det høres veldig koselig ut :)
Jupp, de pleide å sove lenge. Noen ganger når lille frøken a-menneske synger glade sanger og hopper i sengen min kl 05.30 en lørdagsmorgen, så er jeg ganske misunnelig på de foreldrene. :P

Har ikke hatt det, men jentungen har vært i en. Det var sukse for både barna og foreldrene som holdt det. Det var visst en av de roligere bursdagene de hadde holdt, da de fleste barna ikke var rukket og bli våkne nok til og ha hæla i taket! :p

Alle kom i pysj, de spiste rundstykker og pyntet muffins. :)

Har vært i en, og det var vellykka :) begynte kl 11, og ungene kom i pysj.

Back
Topp