Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Frk1991, 14 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Gleder meg til testen! :D

• Liker Liker x 1
  2. tulips Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Hehe, det er gjerne sånn :p

Jeg har også masse luft i magen, som er luktfri :p

• Liker Liker x 1
  3. Bittelillelykkeliten Forelsket i forumet

Ååh så spennende ! :D Høres jo ut som det er noe annerledes med symptomene dine nå da! Spent på testen din i morgen :D

• Liker Liker x 1
  4. Trondelag Glad i forumet

Gleder meg til å se testen! :D

• Liker Liker x 1
  5. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Jeg og! Vurderer å legge meg tidlig så morgendagen skal komme raskere Men gruer meg til resultatet, den kan jo bli negativ :nailbiting:

6. FruBerg Forelsket i forumet

Ooooh! :woot: Blir så spennende å høre resultatet av test :D

• Liker Liker x 1
  7. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Åh, så spennende! Lykke til med test i morgen!

8. Care-bear Gift med forumet Maiblomstene 2017

Iiih lykke lykke til❤️❤️❤️

9. Blue_ Gift med forumet

Har du testet?

10. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Testen i dag var BLENDA :arghh: Ikke litt tilbøyelig til å se en strek en gang. Tror jeg må legge meg selv inn med all denne innbilningen. Fikk skikkelig vondt i nedre mageregion sent i gårkveld (kjentes ut som menssmerter), og i dag var jeg dårlig i magen. Da er nok sikkert tanta på veg. Blæh, dette er en drittdag allerede og klokka er ikke halv 9 en gang. IMG_20160823_082318.png

11. tulips Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Sikker på at den er blenda?

12. Smil! Glad i forumet MayDay2021

Fikk blenda i dag tidlig jeg og, så vi er i samme båt :/

13. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Det er enda håp! Men jeg kjenner følelsen... Det ble en skikkelig sippete dag på lørdag da jeg testa og den var blank :( Ble så lei meg! Men så gikk skuffelsen heldigvis over, og nå er jeg ved godt mot. Venter fortsatt på tanta og er ikke gravid. Da kan tanta bare komme :)
    Men du har enda noen dager igjen før du kan gi opp, så det er bare å være tålmodig :)

14. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Ja, synes den er helt hvit! Prøvde i negativ og, men syns ikke det viste noe der :/

15. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Ikke noe gøy. Det blir en tur på butikken etter jobb, og det er ikke grønnsaker som havner i kurva for å si det sånn...

16. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Ja, blir nok en sippete dag her og kjenner jeg er skuffet. Men blir nok bedre som du sier, for plutselig så jubler man når Tanta er dratt og så er man klar for en ny PP.

Ja, det er ikke over før tanta er i hus :)

17. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Klart å holde humøret oppe på jobb i dag til tross for nedslående G-test.

Er enda veldig uvel, føler det sitter i halsen på meg. :hungover: Idag følte jeg meg svimmel og til tider, og da jeg stirret på ei flis med mønster så bølget mønster seg. "Så" pulsen min når jeg stirret på et punkt. Veldig spesielt. Dette var rett etter jeg hadde spist.

Vet ikke om jeg skal fortsette å teste hver dag, eller ta annenhver dag. 3/7 dager til IKM, ovia sier det er 1/5 dager tll test.

18. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Du har bare testa alt for tidlig! Test heller anna hver dag om du klarer det. Det kan jo som du sier være hele 8 dager til ikm. Hold motet oppe! :)

19. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Syns det er rart at jeg har hatt så mye symptomer og har hatt noen veldig lenge. Kroppen min er rar! Blir noen spennende dager fremover. Tror jeg gjør som du sier, tester annenhver dag. Har bare en strimmel igjen, og enda ikke fått de nye testene.

Årh, synes det er unødvendig å være så kvalm hvis jeg ikke er gravid!!

20. YoghurtNøtt Elsker forumet Assistert-jentene

Kjenner følelsen. Men har blitt vandt til at etter jeg sluttet på pillen så har jeg alltid fått disse gravid symptomene etter EL. Spesielt kvalmen!!
    Men håpet er aldri ute før TR har kommet, så krysser fingrene for deg

Del denne siden