NÅ begynner symptomene å hope seg opp...Vis vedlegget 192839
I dag har jeg vært så sulten... Helt merkelig! Jeg spiser i grunn få ganger i løpet av dagen, hovedsaklig lunsj og middag, noen ganger frokost.
I dag tok jeg tid til å spise frokost hjemme (übersjeldent), kl begynte å nærme seg kl 11 og jeg ble skikkelig sulten, men pleier ikke å spise før 12.30. Måtte spise en liten sjokolade for å dempe sulten, og spiste lunsj til vanlig tid. Så kom jeg hjem, og var enda noen timer til mannen kom hjem. Sulten meldte seg og jeg spiste sjokolade nr 2 for dagen. (Tilbud 2 for 35 elns). Deretter måtte jeg ta en dupp for jeg var så trøtt. Så våknet jeg når han kom hjem, og vi varmet pizza i ovnen. I går var 2 stk mer en nok, i dag kjenner jeg at jeg egentlig ikke er helt mett og blir sikkert sulten seinere i dag.
Gikk på do 4 ganger bare på jobb i dag (det jeg gjør på en dag), og havner nok oppi 7-8 ganger når dagen er over.
Kjenner jeg er trøtt og sliten, merkelig hud, såre brystvortene i flere dager, synes det rundt brystvortene er blitt større (mulig jeg ser syner), kvalm (hjelper i perioder rett etter jeg har spist), magen har murret og opplever stikk i flere dager, kjenner jeg er sliten i korsryggen og murrer godt der og.
Jeg MÅ ta en test i morra. Dette holder jeg ikke ut...
Gleder meg til testen!