Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

NÅ begynner symptomene å hope seg opp...Vis vedlegget 192839
I dag har jeg vært så sulten... Helt merkelig! Jeg spiser i grunn få ganger i løpet av dagen, hovedsaklig lunsj og middag, noen ganger frokost.

I dag tok jeg tid til å spise frokost hjemme (übersjeldent), kl begynte å nærme seg kl 11 og jeg ble skikkelig sulten, men pleier ikke å spise før 12.30. Måtte spise en liten sjokolade for å dempe sulten, og spiste lunsj til vanlig tid. Så kom jeg hjem, og var enda noen timer til mannen kom hjem. Sulten meldte seg og jeg spiste sjokolade nr 2 for dagen. (Tilbud 2 for 35 elns). Deretter måtte jeg ta en dupp for jeg var så trøtt. Så våknet jeg når han kom hjem, og vi varmet pizza i ovnen. I går var 2 stk mer en nok, i dag kjenner jeg at jeg egentlig ikke er helt mett og blir sikkert sulten seinere i dag.

Gikk på do 4 ganger bare på jobb i dag (det jeg gjør på en dag), og havner nok oppi 7-8 ganger når dagen er over.

Kjenner jeg er trøtt og sliten, merkelig hud, såre brystvortene i flere dager, synes det rundt brystvortene er blitt større (mulig jeg ser syner), kvalm (hjelper i perioder rett etter jeg har spist), magen har murret og opplever stikk i flere dager, kjenner jeg er sliten i korsryggen og murrer godt der og.

Jeg MÅ ta en test i morra. Dette holder jeg ikke ut... :nailbiting:

Gleder meg til testen! :D
 
Jeg prøver å ikke legge så mye i det, mange av symptomene kan bortforklares. Kjenner likevel at forventningen stiger! :nailbiting:

Glemte forresten også at jeg har masse luft i magen, men de t lukter ikke (sorry TMI):hilarious:
Hehe, det er gjerne sånn :p

Jeg har også masse luft i magen, som er luktfri :p
 
Har du testet?
 
Testen i dag var BLENDA :arghh: Ikke litt tilbøyelig til å se en strek en gang. Tror jeg må legge meg selv inn med all denne innbilningen. Fikk skikkelig vondt i nedre mageregion sent i gårkveld (kjentes ut som menssmerter), og i dag var jeg dårlig i magen. Da er nok sikkert tanta på veg. Blæh, dette er en drittdag allerede og klokka er ikke halv 9 en gang.IMG_20160823_082318.png
 
Sikker på at den er blenda?
 
Det er enda håp! Men jeg kjenner følelsen... Det ble en skikkelig sippete dag på lørdag da jeg testa og den var blank :( Ble så lei meg! Men så gikk skuffelsen heldigvis over, og nå er jeg ved godt mot. Venter fortsatt på tanta og er ikke gravid. Da kan tanta bare komme :)
Men du har enda noen dager igjen før du kan gi opp, så det er bare å være tålmodig :)
 
Fikk blenda i dag tidlig jeg og, så vi er i samme båt :/

Ikke noe gøy. Det blir en tur på butikken etter jobb, og det er ikke grønnsaker som havner i kurva for å si det sånn...
 
Det er enda håp! Men jeg kjenner følelsen... Det ble en skikkelig sippete dag på lørdag da jeg testa og den var blank :( Ble så lei meg! Men så gikk skuffelsen heldigvis over, og nå er jeg ved godt mot. Venter fortsatt på tanta og er ikke gravid. Da kan tanta bare komme :)
Men du har enda noen dager igjen før du kan gi opp, så det er bare å være tålmodig :)

Ja, blir nok en sippete dag her og kjenner jeg er skuffet. Men blir nok bedre som du sier, for plutselig så jubler man når Tanta er dratt og så er man klar for en ny PP.

Ja, det er ikke over før tanta er i hus :)
 
Klart å holde humøret oppe på jobb i dag til tross for nedslående G-test.

Er enda veldig uvel, føler det sitter i halsen på meg. :hungover: Idag følte jeg meg svimmel og til tider, og da jeg stirret på ei flis med mønster så bølget mønster seg. "Så" pulsen min når jeg stirret på et punkt. Veldig spesielt. Dette var rett etter jeg hadde spist.

Vet ikke om jeg skal fortsette å teste hver dag, eller ta annenhver dag. 3/7 dager til IKM, ovia sier det er 1/5 dager tll test.
 
Klart å holde humøret oppe på jobb i dag til tross for nedslående G-test.

Er enda veldig uvel, føler det sitter i halsen på meg. :hungover: Idag følte jeg meg svimmel og til tider, og da jeg stirret på ei flis med mønster så bølget mønster seg. "Så" pulsen min når jeg stirret på et punkt. Veldig spesielt. Dette var rett etter jeg hadde spist.

Vet ikke om jeg skal fortsette å teste hver dag, eller ta annenhver dag. 3/7 dager til IKM, ovia sier det er 1/5 dager tll test.
Du har bare testa alt for tidlig! Test heller anna hver dag om du klarer det. Det kan jo som du sier være hele 8 dager til ikm. Hold motet oppe! :)
 
Du har bare testa alt for tidlig! Test heller anna hver dag om du klarer det. Det kan jo som du sier være hele 8 dager til ikm. Hold motet oppe! :)

Syns det er rart at jeg har hatt så mye symptomer og har hatt noen veldig lenge. Kroppen min er rar! Blir noen spennende dager fremover. Tror jeg gjør som du sier, tester annenhver dag. Har bare en strimmel igjen, og enda ikke fått de nye testene.

Årh, synes det er unødvendig å være så kvalm hvis jeg ikke er gravid!!
 
Syns det er rart at jeg har hatt så mye symptomer og har hatt noen veldig lenge. Kroppen min er rar! Blir noen spennende dager fremover. Tror jeg gjør som du sier, tester annenhver dag. Har bare en strimmel igjen, og enda ikke fått de nye testene.

Årh, synes det er unødvendig å være så kvalm hvis jeg ikke er gravid!!

Kjenner følelsen. Men har blitt vandt til at etter jeg sluttet på pillen så har jeg alltid fått disse gravid symptomene etter EL. Spesielt kvalmen!!
Men håpet er aldri ute før TR har kommet, så krysser fingrene for deg
 
Back
Topp