fritidssyssler?

Frivilligverv i fotballen tar en del tid, ellers leser jeg, ser serier, strukket litt og baker :-)

Jeg ser mye tv-serier. Også har jeg vært student de siste årene, så har brukt mye av tiden på det. Jeg liker også veldig godt å lese (krim)bøker :)

Tv,litt trening, hus og heim, fjøs..tur m hundene.. lese krim....og litt venninnebesøk;)

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

blir vel alle dyra mine, har noen kaniner, høner, katter, ponnier.. =stell og kos med dem. kaninene blir forøvrig klippet 4 ganger i året også spinner jeg ulla etterpå og strikker og hekler.. liker å tegne, male.. uhm også elsker jeg å se på når hybelkaninene formerer seg ;) haha

Jeg elsker å lese bøker, så det gjør jeg ofte på kveldene :) Ellers er jeg mye med familie og venner. Glad i å lage mat (ikke baking). Liker å gå turer i skog og mark, men det har blitt lite av det siste året. Tv-titting må vel inn på lista også ;)

Jeg blogger og instagrammer hehe, driver litt med politikk, ser litt TV jeg og da, trener, går turer og så elsker jeg å lese bøker :)

Mye tv-serier om dagen! Ellers digger jeg å sy klær, eller å sy om gamle klær til noe nytt :)

Back
Topp