fritidssyssler?

wishfull80

Forelsket i forumet
*MIA*
Hva bedriver dere fritiden med da?

Selv gjør jeg litt av hvert. Jeg scrapper, lager kort, strikker av og til (når lysten tar meg, noe som er sjeldent, men det skjer), og nå har jeg begynt å hekle.

Hekler på det som forhåpentligvis skal bli vognteppe til lillen i magen.

Jeg pleide å bake hele tiden, men ehm... ikke akuratt nå nei :)

Ellers har jeg en kjedelig jobb, så gleder meg til å se hva folk skriver, kanskje noe jeg kan sysle med på jobb :-)

Prøvde å begynne på et vognteppe i perlestrikk, men det ble fort superkjedelig...

Jeg ser tvserier.......

Haha! Som jeg skulle sagt det selv :-P begynner ikke i jobb før neste mandag og har hatt fri ganske lenge nå, så jeg er veldig oppdattert på hva som går på tv for dagen.. :-P

Haha! Som jeg skulle sagt det selv :-P begynner ikke i jobb før neste mandag og har hatt fri ganske lenge nå, så jeg er veldig oppdattert på hva som går på tv for dagen.. :-P
Vet hvordan det er! Jeg ser sjeldent på tv, men viaplayen brukes litt for ofte :p så nå at alt av gossip girl og greys ligger ute *iiiik*

Mye tv og tv-serier her også. Akkurat nå er det dyra i hjorteparken som gjelder! *barneminner* hehe

Her baker jeg veldig mye! Har en bakeblogg som er min lille hobby.
Ellers så scrapper jeg lit tog lager kort. Og på vinteren så pleier jeg å strikke litt. kommer nok til å bli en del strikking nå i vinter tenker jeg :)

Jobber veldig mye på kvelden( lærer) så liker å slappe av med serier når jeg kan! Helst krim. Og leser mye:) pluss litt bake og mest rydde.. Men det m rydding er ikke hobby, det er plikt!;)

Hekle gjør jeg innimellom :)

Jeg har en periode hvor jeg er hektet på super mario på wii.. Er litt morsomt :P Tida går iallefall! hehe

Mye tv-titting...
Pleier somregel å strikke endel på høst/vinter når jeg får ånden over meg. "Må" jo uansett strikke vognteppe til kommende baby, da jeg gjorde det til storesøster :)..
Ellers er det dårlig med fritidsaktiviteter, rekker ikke med organiserte ting. Blir vel å være med på litt med veslefrøkna utover, en ettermiddag i uka :)..

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Baker, syr og tv titting :-)
Drev litt med scrapping tidligere, men har ikke tolmodighet lengre..;-)
Fant ut at det var enklere å lage album på nett og få det ferdig hjem i posten :-p

Hekkler, broderer, andre håndarbeid :-) hest og dykking, men det tørr/er jeg ikke i form til nå:-P

og masse tv ;-)

Jeg liker å se på TV (elsker når høsten kommer!), serier, filmer, høre på musikk, spille litt gitar, se på bilder på Insta, trene, reise, lese blader og bøker, lage mat en sjelden gang...

Back
Topp