Trekløveret <3
Forumet er livet
Takk! Hun såg koselig uter det tidlig ul du har bestilt?
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Hun såg koselig uter det tidlig ul du har bestilt?
Hvor langt var du på vei siden det var for tidelig da? Er 6 uker i morgenJaSendte forespørsel lørdagsmorgen, fikk svar på mail både lørdag og søndag..og kunne komme til allerede mandag..men det var for tidlig for meg;-) Skal neste onsdag!
For tidlig for MEG! ;-) Altså jeg ville ikke ha time så tidlig!Hvor langt var du på vei siden det var for tidelig da? Er 6 uker i morgen![]()
Aha okiFor tidlig for MEG! ;-) Altså jeg ville ikke ha time så tidlig!
Så godt å høre at de trodde det var uskyldig! Hva med volvat? Var de jeg oppsøkte den gangen jeg hadde mistet og trengte UL fort....Sånn da har jeg vært hos legen. Siden det ikke hadde vært noen klumper å slik så var det mest sannsynlig en uskyldig blødning. Tok blodprøve og skal tilbake på mandag for å se om det er stigning. Jeg har ikke blødd noe mer, så håper på det beste. Det var lang vente på hos tidlig ul så det kom til å ta for lang tid. Lurer litt på privat men har ikke funnet noen enda i bergensområdet... Noen som vet?
<3Krysser fingrene for at alt er bra med lille spira di![]()
Så bra det var uskyldig!!Sånn da har jeg vært hos legen. Siden det ikke hadde vært noen klumper å slik så var det mest sannsynlig en uskyldig blødning. Tok blodprøve og skal tilbake på mandag for å se om det er stigning. Jeg har ikke blødd noe mer, så håper på det beste. Det var lang vente på hos tidlig ul så det kom til å ta for lang tid. Lurer litt på privat men har ikke funnet noen enda i bergensområdet... Noen som vet?