Tusen takk, våknet i dag med blod igjen når jeg tisset. Dryppet et par dråper i do. Er innstilt på «det verste» for å ikke bli skuffet eller sjokkert, men håper selvfølgelig på det beste. Time kl 11.30Masse lykke til på UL i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, våknet i dag med blod igjen når jeg tisset. Dryppet et par dråper i do. Er innstilt på «det verste» for å ikke bli skuffet eller sjokkert, men håper selvfølgelig på det beste. Time kl 11.30Masse lykke til på UL i dag![]()
Det høres lurt ut. Jeg har egentlig time i morgen men ba om en i dag. De damene på legekontoret er stort sett gretne og kjente det var litt plagsomt i dag - MEN jeg fikk igjennom en time i dag så skal dit nå kl 10Takk som spørJeg har fått legetime i ettermiddag, så kommer til å be om å måle hcg-nivå og en sykemelding. Jeg har ikke blødd noe mer i dag, men kjenner jo jeg er livredd for å miste. Sovet skikkelig urolig i natt og hatt masse slitsomme drømmer.
Hvordan går det med deg i dag?![]()

Krysser fingrene for at alt er braTusen takk, våknet i dag med blod igjen når jeg tisset. Dryppet et par dråper i do. Er innstilt på «det verste» for å ikke bli skuffet eller sjokkert, men håper selvfølgelig på det beste. Time kl 11.30![]()

Åh! Hold oss oppdaterteDet høres lurt ut. Jeg har egentlig time i morgen men ba om en i dag. De damene på legekontoret er stort sett gretne og kjente det var litt plagsomt i dag - MEN jeg fikk igjennom en time i dag så skal dit nå kl 10![]()
Sniker ... Håper det går fint for dere alle. Husk på at slimhinnene blir skjørere med gravidhormonene, og da blør lettere. Det skal ikke så mye til. Jeg blødde da jeg var gravid med datter, flere ganger, og mye mer enn som vist her. Men det var slimhinnene som blødde, alt var fint på TUL.
Tusen takk for at du deler! Det hjelper veldig myeSniker ... Håper det går fint for dere alle. Husk på at slimhinnene blir skjørere med gravidhormonene, og da blør lettere. Det skal ikke så mye til. Jeg blødde da jeg var gravid med datter, flere ganger, og mye mer enn som vist her. Men det var slimhinnene som blødde, alt var fint på TUL.

Det var utrolig trist.. har tenkt mye på deg og kommer til å gjøre det de neste dagene ogsåGraviditet utenfor livmor eller abort ble dommen. Helt knust. Har ikke ord. De håper at kroppen nå ordner opp selv, ellers blir det hasteoperasjon.
Vet ikke noe mer per nå men blør ikke noe mer heldigvis. Tatt hcg og legen har forsøkt å få tak i GYN men de er visst svært opptatt i dag så han har ikke lykkes endaHvordan gikk det for dere?![]()

Graviditet utenfor livmor eller abort ble dommen. Helt knust. Har ikke ord. De håper at kroppen nå ordner opp selv, ellers blir det hasteoperasjon.

Sender deg en god klem! Dette kan virkelig ikke være noe enkelt å være på tur med..Jeg sniker litt her da jeg føler jeg er litt i samme situasjon nå. Fikk positiv test i går, på morgenen (11 dpo), vanlig og digital. Senere på kvelden fikk jeg litt lyserosa på papiret, og litt brunt. Lyserosa tynn væske/utflod og brun mer slim/utflod. Har hatt litt i dag og. Legen rekvirerte blodprøver for å ta hcg i går da jeg fortalte jeg var gravid, men ble lagt inn for sent på dagen til å ta i går, så fikk ikke tatt før jeg reiste bort i dag tidlig. Er nå på tur med venninner og det er veldig vanskelig å tenke på noe annet. Får ikke tatt hcg før mandag. Gruer meg hver gang jeg skal på toalettet, og redd dette er starten på sa eller kjemisk? Samtidig leser jeg at det kan være implantasjonsblødning. Ikm er først på søndag. Hvordan gikk det videre med dere?

Vet det er vanskelig å tenke på noe annet, det kan fort ta mye plass når et lite frø med bekymring blir såddJeg sniker litt her da jeg føler jeg er litt i samme situasjon nå. Fikk positiv test i går, på morgenen (11 dpo), vanlig og digital. Senere på kvelden fikk jeg litt lyserosa på papiret, og litt brunt. Lyserosa tynn væske/utflod og brun mer slim/utflod. Har hatt litt i dag og. Legen rekvirerte blodprøver for å ta hcg i går da jeg fortalte jeg var gravid, men ble lagt inn for sent på dagen til å ta i går, så fikk ikke tatt før jeg reiste bort i dag tidlig. Er nå på tur med venninner og det er veldig vanskelig å tenke på noe annet. Får ikke tatt hcg før mandag. Gruer meg hver gang jeg skal på toalettet, og redd dette er starten på sa eller kjemisk? Samtidig leser jeg at det kan være implantasjonsblødning. Ikm er først på søndag. Hvordan gikk det videre med dere?
hjelper veldig å lese om andre det har gått bra med. Når jeg leser om festeblødning passer det jo beskrivelsen. Men klarer ikke legge fra meg frykten for at dette ikke skal ende godt. Gleder meg til å dra hjem og få ta blodprøver i morgen. Begynner å stresse med om testene er for svake og nå.. blir en ond sirkel når først et frø har planter seg som du sierGlemte å taggeVet det er vanskelig å tenke på noe annet, det kan fort ta mye plass når et lite frø med bekymring blir såddsiden du ikke har IKM før i morgen, så ville jeg tenkt at det er en implantasjonsblødning. Mener å huske at jeg hadde det da jeg ble gravid i fjor høst og i mai, men hadde ikke noe nå. Er likevel nervøs hver gang jeg skal på do.
Hei! Jeg måtte vente en stund (ca 2 uker) før jeg kunne ta ny UL. I mellomtiden tok jeg hcg hos legen som viste seg å stige fint. Har hatt brun utflod igjen etter dette og men ultralyd på fredag viste en liten en med blinkende hjerte som vi både fikk se og høre.Hvordan har det gått for dere? Jeg er 5+0 og hatt masse graviditets symptomer de siste dagene, men idag våkner jeg opp med litt rosa på papiret etter jeg har vært på do.. nå 3 timer senere er det en del blod, drypper litt også.. virker som helt friskt blod.. nå er jeg så stresset og nervøs! Er ca nøyaktig 1år siden jeg SA, og ikke vært gravid i mellomtiden før nå, og nå blør jeg igjen og har «mens» smerter.. så bekymret!
Har sendt melding til legen så regner med jeg får svar imorgen, og kanskje mulighet til å ta blodprøverHei! Jeg måtte vente en stund (ca 2 uker) før jeg kunne ta ny UL. I mellomtiden tok jeg hcg hos legen som viste seg å stige fint. Har hatt brun utflod igjen etter dette og men ultralyd på fredag viste en liten en med blinkende hjerte som vi både fikk se og høre.
Jeg anbefaler deg å ta kontakt med legen og be om hcg måling. Det kan være helt uskyldig men er uansett greit å få vite hva som står på. Hvordan begynte din SA?
i fjor så hadde jeg ingen smerter ellernoen spesielle symptomer, var litt kvalm men ikke ømme pupper, ingen murring, ikke noe søvnmangel og helt normalt med tissing.. alle disse tingene har jeg heldigvis nå, men brått så fikk jeg blødning, like mye eller mer enn mensen, så roa det seg også tok det seg opp igjen.. nå begynte det jo med bitte litt også litt mer, så jeg håper jo det bare er en ufarlig blødning, men stresser nå kjenner jeg