Friskt blod (med bilde)

Har sendt melding til legen så regner med jeg får svar imorgen, og kanskje mulighet til å ta blodprøver i fjor så hadde jeg ingen smerter ellernoen spesielle symptomer, var litt kvalm men ikke ømme pupper, ingen murring, ikke noe søvnmangel og helt normalt med tissing.. alle disse tingene har jeg heldigvis nå, men brått så fikk jeg blødning, like mye eller mer enn mensen, så roa det seg også tok det seg opp igjen.. nå begynte det jo med bitte litt også litt mer, så jeg håper jo det bare er en ufarlig blødning, men stresser nå kjenner jeg
Forstår godt at du blir stresset. Ved blødning kan du også ringe legevakten ettersom det er søndag og legekontoret er stengt. Hvor langt er du på vei nå?

Dette er ingen god følelse og vanskelig å være på helt til i morgen. Senger deg en god klem :Heartred

Forstår godt at du blir stresset. Ved blødning kan du også ringe legevakten ettersom det er søndag og legekontoret er stengt. Hvor langt er du på vei nå?

Dette er ingen god følelse og vanskelig å være på helt til i morgen. Senger deg en god klem :Heartred
Er 5+0 idag, var vell 5+6 eller noe sånt når jeg mistet i fjor.. mulig det blir legevakt ja, om jeg ikke klarer og roe litt ned.. tusen takk:Heartbigred

Hvordan har det gått for dere? Jeg er 5+0 og hatt masse graviditets symptomer de siste dagene, men idag våkner jeg opp med litt rosa på papiret etter jeg har vært på do.. nå 3 timer senere er det en del blod, drypper litt også.. virker som helt friskt blod.. nå er jeg så stresset og nervøs! Er ca nøyaktig 1år siden jeg SA, og ikke vært gravid i mellomtiden før nå, og nå blør jeg igjen og har «mens» smerter.. så bekymret!
Jeg hadde bittelitt rosa på papiret igjen forrige søndag, men hcg-nivåene steg fint forrige uke, og jeg har en del symptomer (spesielt kvalme). Så jeg har roet meg med at det bare er slimhinnene som er skjøre nå.
Håper du bare har en uskyldig blødning ❤️ Kan være hematom eller noe. Ta kontakt med lege/legevakt, og be om å måle hcg-nivået ❤️ Forstår godt bekymringen din. Har selv mistet i MA en gang..

Hvordan går det med deg? :Heartred
Blør fortsatt, men mindre igjen nå :smiley-angelic001 hadde en del sterke smerter i går kveld, men bare lett stikking/murring idag.. friskt blod, men ingen klumper osv så vanskelig og si om det er uskyldig eller ikke:schocked028 sendte meldinger med legen min hvor jeg prøvde og be om tidlig ul på sykehuset i uke 6-7 men han mente de ikke gjør det før tidligst uke 10.. og så spurte jeg om blodprøve måling av hcg men da sa han at jeg kunne komme med urinprøve om jeg ønsket det, og at han kunne ta innvendig UL i uke 6-7 hos seg men før det var det ikke noe mer og gjøre:arghh: så jeg dro på apoteket og brukte 1000kr på forskjellige tester der isteden:bag: cbd sier 1-2 samme som den sa på fredag, er 5+1 så skulle vell vært 2+3.. det positive er at jeg tok to rfsu strips og begge ble svakt positive, og de var ikke positive på fredag, så gud vet hva som skjer!

Blør fortsatt, men mindre igjen nå :smiley-angelic001 hadde en del sterke smerter i går kveld, men bare lett stikking/murring idag.. friskt blod, men ingen klumper osv så vanskelig og si om det er uskyldig eller ikke:schocked028 sendte meldinger med legen min hvor jeg prøvde og be om tidlig ul på sykehuset i uke 6-7 men han mente de ikke gjør det før tidligst uke 10.. og så spurte jeg om blodprøve måling av hcg men da sa han at jeg kunne komme med urinprøve om jeg ønsket det, og at han kunne ta innvendig UL i uke 6-7 hos seg men før det var det ikke noe mer og gjøre:arghh: så jeg dro på apoteket og brukte 1000kr på forskjellige tester der isteden:bag: cbd sier 1-2 samme som den sa på fredag, er 5+1 så skulle vell vært 2+3.. det positive er at jeg tok to rfsu strips og begge ble svakt positive, og de var ikke positive på fredag, så gud vet hva som skjer!
Hmm hjelper ikke mye med urinprøve og graviditetstest hos fastlegen. Har opplevd at noen er vanskeligere enn andre men jeg krevde at jeg skulle måle hcg med blodprøve og fikk det. Spennende med de testene da, håper det er posititvt :Heartred

Hmm hjelper ikke mye med urinprøve og graviditetstest hos fastlegen. Har opplevd at noen er vanskeligere enn andre men jeg krevde at jeg skulle måle hcg med blodprøve og fikk det. Spennende med de testene da, håper det er posititvt :Heartred
Ja, jeg må bare prøve og håpe så lenge det fortsatt står gravid på en eller annen måte på de testene:Heartredtenkte jeg kanskje skulle prøve og ringe jordmor og høre om hun eventuelt kan henvise til sykehuset for TUL og om de eventuelt kan ta blodprøver, vet ikke hva de kan og ikke, aldri vært hos eller pratet med jordmor:wacky:

Ja, jeg må bare prøve og håpe så lenge det fortsatt står gravid på en eller annen måte på de testene:Heartredtenkte jeg kanskje skulle prøve og ringe jordmor og høre om hun eventuelt kan henvise til sykehuset for TUL og om de eventuelt kan ta blodprøver, vet ikke hva de kan og ikke, aldri vært hos eller pratet med jordmor:wacky:
Høres lurt ut å ringe jordmor. De er ofte mer forståelsesfulle.

Har du mulighet til å ta en privat ultralyd?
Har egentlig ikke råd til det akkurat nå, men ser ut som det er det jeg må gjøre! Vanligvis er jeg veldig fornøyd med helsetjenestene i området her, men akkurat nå kjenner jeg at jeg er litt irritert.. men det er vell sikkert helt vanlig:arghh: jeg skal prøøøøøve og vente med UL til neste uke, siden da er jeg 6+1, så man kanskje ser noe mer hvis jeg først må betale det selv liksom:wacky:

Hvordan går det med deg nå? :Heartred
Jar hatt økt med brun utflod i går og i dag. Jeg var til en ultralyd isted og de kunne ikke se noe tegn til påbegynnende SA. Mini i magen har vokst siden forrige UL på fredag og hjertet slår fint. De sa det ikke er noen god forklaring på utfloden men at den er ufarlig om den holder seg som nå :happy:

Jar hatt økt med brun utflod i går og i dag. Jeg var til en ultralyd isted og de kunne ikke se noe tegn til påbegynnende SA. Mini i magen har vokst siden forrige UL på fredag og hjertet slår fint. De sa det ikke er noen god forklaring på utfloden men at den er ufarlig om den holder seg som nå :happy:
Dette var veldig godt å høre :Heartred

Ååå det var jo fantastiske nyheter! Så bra, nå ble jeg glad på dine vegne :Heartred

Back
Topp