Friskt blod (med bilde)

Har sendt melding til legen så regner med jeg får svar imorgen, og kanskje mulighet til å ta blodprøver i fjor så hadde jeg ingen smerter ellernoen spesielle symptomer, var litt kvalm men ikke ømme pupper, ingen murring, ikke noe søvnmangel og helt normalt med tissing.. alle disse tingene har jeg heldigvis nå, men brått så fikk jeg blødning, like mye eller mer enn mensen, så roa det seg også tok det seg opp igjen.. nå begynte det jo med bitte litt også litt mer, så jeg håper jo det bare er en ufarlig blødning, men stresser nå kjenner jeg
Forstår godt at du blir stresset. Ved blødning kan du også ringe legevakten ettersom det er søndag og legekontoret er stengt. Hvor langt er du på vei nå?

Dette er ingen god følelse og vanskelig å være på helt til i morgen. Senger deg en god klem :Heartred
 
Forstår godt at du blir stresset. Ved blødning kan du også ringe legevakten ettersom det er søndag og legekontoret er stengt. Hvor langt er du på vei nå?

Dette er ingen god følelse og vanskelig å være på helt til i morgen. Senger deg en god klem :Heartred
Er 5+0 idag, var vell 5+6 eller noe sånt når jeg mistet i fjor.. mulig det blir legevakt ja, om jeg ikke klarer og roe litt ned.. tusen takk:Heartbigred
 
Hvordan har det gått for dere? Jeg er 5+0 og hatt masse graviditets symptomer de siste dagene, men idag våkner jeg opp med litt rosa på papiret etter jeg har vært på do.. nå 3 timer senere er det en del blod, drypper litt også.. virker som helt friskt blod.. nå er jeg så stresset og nervøs! Er ca nøyaktig 1år siden jeg SA, og ikke vært gravid i mellomtiden før nå, og nå blør jeg igjen og har «mens» smerter.. så bekymret!
Jeg hadde bittelitt rosa på papiret igjen forrige søndag, men hcg-nivåene steg fint forrige uke, og jeg har en del symptomer (spesielt kvalme). Så jeg har roet meg med at det bare er slimhinnene som er skjøre nå.
Håper du bare har en uskyldig blødning ❤️ Kan være hematom eller noe. Ta kontakt med lege/legevakt, og be om å måle hcg-nivået ❤️ Forstår godt bekymringen din. Har selv mistet i MA en gang..
 
Back
Topp