Sportsmamma
Andre møte med forumet
Tusen takk alle sammen. Skal straks dra på sykehuset. Mannen min kommer og henter meg. Må bare prøve å ikke gråte masse. Stakkars legen som tok ultralyd visste ikke helt hva han skulle gjøre når jeg gråt masse under ultralyd. Han klarte ikke å finne fosteret og da skjønte jeg greia. Klarte ikke å holde tårene tilbake selv om jeg prøvde. Han sa at det ikke var min feil og gav meg litt papir. Jeg vet ikke hvorfor han sa jeg burde prøve prøverør hos en privat klinikk? Har en sønn fra før og er 41 år. Kanskje derfor? Det var også privat UL jeg tok i dag. Men de gjør ikke prøverør der..
Kjenner også at jeg mistet helt julegleden. Hadde håpet på litt mage i julen når vi skulle fortelle folk. Håper julestemningen og gleden kommer tilbake for sønnen min sin skyld. Han vet ingenting og vi kommer nok ikke til å fortelle noe til han heller..
Kjenner også at jeg mistet helt julegleden. Hadde håpet på litt mage i julen når vi skulle fortelle folk. Håper julestemningen og gleden kommer tilbake for sønnen min sin skyld. Han vet ingenting og vi kommer nok ikke til å fortelle noe til han heller..

Alle forventningene som så brått er borte.. Lykke til med den vonde natten