Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg vokset der for 6-7 uker siden, og skal vokse igjen neste uke. Er da i uke 33, og siden det ikke har kommet så mye siden sist, så blir det nok bra nok fram til etter fødselså utrolig greit å vokse, da slipper jeg å slite med høvelen
![]()
Vokser på salong jaVokser du i salong da? Litt dumt spørsmål kanskje, men hvor "langt" må man ha spart ut før en slik voksing om man aldri har gjort det før?
Vokser på salong janeida, ikke dumt spørsmål det! Håret må være minst 5mm langt. Om det er mye lengre enn 1,5-2cm så syns jeg det kan gjøre litt ekstra vondt, så da er det best å trimme litt
bare spør om du lurer på mer, er ikke ekspert, men har gjort det noen ganger. Det er vondt, men ikke så vondt som man forventer. Veldig godt å slippe barbering på flere uker ihvertfall
![]()
I TrondheimTror jeg skal gjøre det altså. Har ikke noe særlig hell med barbering om dagen. Ender opp med kutt og det hele er veldig tidkrevende. I hvilken by gjør du det?
Jeg har ikke sjangs lengre, blir helt utslitt! Men har funnet ut at jeg kan sette meg på gulvet, inntil en vegg, og et speil foranHar gitt opp høvel, så jeg bruker saks, og stusser på lengden bare. Det får bare gro, kjenner at jeg orker kun bikinilinja for tiden
Har tenkt på voks, men tør rett og slett ikke!
Jeg tenker som deg, men samtidig tenker jeg også litt at jeg kommer til å skjemmes på føden med min urskog. Men jeg vet jo egentlig at man kunne ikke bry seg mindre om hvor mye hår som vises og ikke når dagen kommer!Hvorfor vil dere fikse det nettopp nå da? Er det bare for deres skyld eller? Fordi jeg sluttet med det når magen ble for stor og vet at det er ingen vits å prøve så mye og anstrenge meg, siden jordmødrene bryr seg ikke om sånt og mannen har ingenting imot. Så hva er problemet, liksom?
Jeg gjør det fordi jeg syns det er så ubehagelig med alt blodsølet som blir når jeg har mensen og for mye hår nedi der. Og det blir vel litt blod og slikt etter fødselen. Så jeg gjør det for min del. Syns ikke det er behagelig med helt gjengrodd nedi der. Og jeg har ganske mye og tykt hår, så blir fort "urskog"Hvorfor vil dere fikse det nettopp nå da? Er det bare for deres skyld eller? Fordi jeg sluttet med det når magen ble for stor og vet at det er ingen vits å prøve så mye og anstrenge meg, siden jordmødrene bryr seg ikke om sånt og mannen har ingenting imot. Så hva er problemet, liksom?