Frisering

Bruker en sånn barbermaskin aktig greie til jenter og holder det helt kort. Kommer til å gjøre det helt fremtil jeg går i fødsel :) barberhøvel der nede er jo livsfarlig nå, men sist så hørte jeg på anbefalinger om å ikke barbere siste månedene og det var virkelig forferdelig med hårvekst og sting og blødninger i etterkant osv så det er helt uaktuelt å la det gro denne gangen... :p

Jeg bruker også sånn! Ladyshaver heter det tror jeg. Slipper skarpe knivblader da, er helt gull! Men syns det er vanskelig å komme til med den da den er større enn høvel. Men jeg skjærer meg bare med høvel nå, så unngår det :p

Hvorfor vil dere fikse det nettopp nå da? Er det bare for deres skyld eller? Fordi jeg sluttet med det når magen ble for stor og vet at det er ingen vits å prøve så mye og anstrenge meg, siden jordmødrene bryr seg ikke om sånt og mannen har ingenting imot. Så hva er problemet, liksom?

Jeg gjør det også kun for min egen del. Vet at jordmødrene ikke bryr seg, og jeg tror ikke samboer bryr seg heller (selvom jeg vet at han til vanlig foretrekker at det stusses av og til da). Men personlig syns jeg urskog er ekkelt på meg selv og vil unngå det så langt det går. Men jeg tror vel jeg har tatt siste runde der nede nå før fødselen :p

Jeg vokset der for 6-7 uker siden, og skal vokse igjen neste uke. Er da i uke 33, og siden det ikke har kommet så mye siden sist, så blir det nok bra nok fram til etter fødsel :D så utrolig greit å vokse, da slipper jeg å slite med høvelen :p
Er det vondere å vokse nå enn det var før du ble gravid? Hvis du gjorde det før også da. Jeg har alltid pleid å vokse før, men siden jeg ble gravid har jeg ikke gjort det av en eller annen grunn...

Når jeg ikke lenger klarer å barbere meg så vokser jeg meg :-P
Men jeg får helt angst av at det sga gro villt der nede da xD

Er det vondere å vokse nå enn det var før du ble gravid? Hvis du gjorde det før også da. Jeg har alltid pleid å vokse før, men siden jeg ble gravid har jeg ikke gjort det av en eller annen grunn...
Bittelitt vondere på en plass midt på, men ikke så mye vondere som jeg hadde trodd det kom til å bli :) var lenge siden jeg hadde vokset nå sist, så ble nesten som å gjøre det for første gang :p

Jeg tenker som deg, men samtidig tenker jeg også litt at jeg kommer til å skjemmes på føden med min urskog. Men jeg vet jo egentlig at man kunne ikke bry seg mindre om hvor mye hår som vises og ikke når dagen kommer! :p
Jeg tror i hvert fall ikke at en som aldri barberer seg setter igang med det rett før fødsel, så det handler nok bare om at vi vil føle oss fin til enhver tid :)
Haha, helt rett, brydde meg ikke i det hele tatt om håret når fødselen var i gang, ikke heller at jeg bæsjet på meg når hun kom ut, hadde mye mer å bry meg om :) kan dere tro at i mitt land (Bulgaria) er det påkrevd at kvinnen skal komme helt barbert på fødselen, hva f..n? Men jeg er kanskje litt heldig for har ikke så voldsomt med hår der nede, så er helt ok.

Jeg bruker også sånn! Ladyshaver heter det tror jeg. Slipper skarpe knivblader da, er helt gull! Men syns det er vanskelig å komme til med den da den er større enn høvel. Men jeg skjærer meg bare med høvel nå, så unngår det :p

Har en sånn mini versjon som er helt genial, brukte den til øyenbrynene før behovet for bruk nedentil oppstod :p

ImageUploadedByBV Forum1472398288.202797.jpg

Haha, helt rett, brydde meg ikke i det hele tatt om håret når fødselen var i gang, ikke heller at jeg bæsjet på meg når hun kom ut, hadde mye mer å bry meg om :) kan dere tro at i mitt land (Bulgaria) er det påkrevd at kvinnen skal komme helt barbert på fødselen, hva f..n? Men jeg er kanskje litt heldig for har ikke så voldsomt med hår der nede, så er helt ok.
Påkrevd?? :o

Jeg prøver, men det blir litt flekkete av og til :wtf: Tenker at det blir saksetrimming nå fremover :p

Hvorfor vil dere fikse det nettopp nå da? Er det bare for deres skyld eller? Fordi jeg sluttet med det når magen ble for stor og vet at det er ingen vits å prøve så mye og anstrenge meg, siden jordmødrene bryr seg ikke om sånt og mannen har ingenting imot. Så hva er problemet, liksom?
Jeg har fikset i mange år, og foretrekker minst mulig hår der nede :-) Føler meg så mye renere nedentil da, også er det jo et pluss for mannen, som ikke har noe imot det :-P

Samme her - klipper, må nok fram med speilet neste gang etter å ha klippet meg selv litt på siste forsøket :-p
Huff da :-P Jeg holder godt for, så jeg slipper noen ulykker, livredd for å klippe meg selv :-P

Jeg har fikset i mange år, og foretrekker minst mulig hår der nede :-) Føler meg så mye renere nedentil da, også er det jo et pluss for mannen, som ikke har noe imot det :-P
samme her, har vokset på salong i nesten 8 år. Syns at det er mer renslig og trives bedre sånn. Syns btw at voksing nå i graviditeten at det har vært mindre vondt enn vanlig. :)

Klarer fortsatt å se så barberer :D
Mannen må nok trå til hvis/når jeg kommer tiø det punkte jeg ikke klarer selv.. Men lest ha hår nedentil er anbefalt av jordmødre pga infeksjon osv, så kommer til å la det gro fra uke 37/38

Bittelitt vondere på en plass midt på, men ikke så mye vondere som jeg hadde trodd det kom til å bli :) var lenge siden jeg hadde vokset nå sist, så ble nesten som å gjøre det for første gang :p
Da tror jeg nok jeg må bestille meg en time snart! Greit at det ikke er helt grodd igjen til fødsel og det som følger:p føler meg litt mer renslig der nede når det ikke er noen busk;)

I Trondheim :) hvis du bor i nærheten så anbefaler jeg Viktorias beauty på det sterkeste. Der jeg går og gjør det. De bruker voks som stivner på huden, og som ikke trenger papirstrimler. Mye mindre vondt, og gir et bedre resultat :p
Veit jeg bare kan google det, men hva betaler man for noe sånt? :-P Og man bestemmer selv hvor det skal vokses? Kjenner jeg er skeptisk til at noen skal røske tak i det helt private der nede :-P

Veit jeg bare kan google det, men hva betaler man for noe sånt? :-P Og man bestemmer selv hvor det skal vokses? Kjenner jeg er skeptisk til at noen skal røske tak i det helt private der nede :-P
Tror jeg betalte ca 550kr sist gang jeg var der. Er 5% rabatt om man velger en time før klokka 14. Imorgen tror jeg at jeg betaler ca 450, da det er billigere om du går dit "fast" hver 6-7 uke. Du bestemmer hvor mye hun skal ta selv. Noen velger å ta alt, og noen sparer en stripe på midten. Jeg syns det var greit å ta alt når jeg først skulle gjøre det :) det vondeste punktet til meg var midt på, rett ovenfor klitten :p resten var ikke noe problem. De bruker å ta hele veien bak, bare så du er forberedt på det. Og jeg anbefaler å ta helt bakerst også, der er det faktisk minst vondt :p

Back
Topp