Er det lenge siden du var hos frisøren? Hvor ofte går du til frisøren? Hvor ofte går barna til frisøren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den klassiske juleklippen har du langt hår da? og må du klippe mye når du først klipper deg da?Ungene har enda ikke vært der. Mannen klipper eldste med maskin, mellomste har mannen klippet til tanta overtok sist men hun tror jeg skal til frisør neste gang. Yngste har vi vel bare tatt luggen på.
Og jeg var sist hos frisøren før jul i fjor og har tenkt meg igjen før jul så jeg burde rote meg til å bestille time til både meg og mellomste.
Jeg har langt hår ja. Og ber dem ta en god del når jeg er der. Jeg har ikke ønske om at ser skal bli for langtDen klassiske juleklippen har du langt hår da? og må du klippe mye når du først klipper deg da?
Alt er så mye enklere med maskinLenge siden jeg har vært nå, men har faktisk bestilt meg time.
Storebror klipper seg hos frisøren hver 3 mnd., lillebror og papsen klipper seg annehver uke med maskina hjemme.
Nå klarte jeg å tenke at du skrev at håret ble lengre og lengre mellom hver gangVar til frisøren i sommer. Føler det blir lengre og lengre mellom hver gang
Heheh, ja, det blir jo det i takt med at det blir lengre mellom frisørtimene da Men mente at jeg dro oftere til frisøren førNå klarte jeg å tenke at du skrev at håret ble lengre og lengre mellom hver gang
Hehe, ja; skjønte det etterhvert.Heheh, ja, det blir jo det i takt med at det blir lengre mellom frisørtimene da Men mente at jeg dro oftere til frisøren før