Frisør før termin?

Hehe. Klart jeg har. Eneste er at håret mitt vokser såååå fort.. Pleier alltid å ha time rett før jeg skal noe som feks jul eller 17 mai. Hvis jeg gjør det 2 uker før så har jeg ettervekst allerede-.-

så heldig du er da, her vokser det saaakte!:p Du kan f.eks ringe til frisøren å høre om de har lang venteliste, eller om det er slik at du nesten kan komme på dagen, for da kan du jo eventuelt ta det siste uka før termin :)

så heldig du er da, her vokser det saaakte!:p Du kan f.eks ringe til frisøren å høre om de har lang venteliste, eller om det er slik at du nesten kan komme på dagen, for da kan du jo eventuelt ta det siste uka før termin :)
Har fast frisør så regner ikke med det blir så stort problem heldigvis!

Var hos frisøren for noen uker siden, tok bare å stusset og klippet opp litt:) hadde egentlig ikke tenkt å gjøre det, men mamma spanderte :p pleier kun å klippe meg en gang rundt juletider.

Tenker selv en tur til frisøren, massasje og litt kroppsstell i august. Tror det blir deilig med en fullbody behandling før jeg skal presse ut vesla i magen :P Avslappe kroppen for fullt! :D

Tenker selv en tur til frisøren, massasje og litt kroppsstell i august. Tror det blir deilig med en fullbody behandling før jeg skal presse ut vesla i magen :P Avslappe kroppen for fullt! :D
Tror jeg skal få til et eller annet før fødsel. Om så bare for å få noen timer helt for meg selv :p

Jeg har bestilt både fotpleie og pedikyr + frisørtime i august :) Vurderer en ansiktsbehandling også ... -lenge til neste gang jeg kan gjøre det med god samvittighet uten å føle at jeg må stresse hjem ...

Jeg er frisør selv, så tenker jeg får en liten oppfriskning på både striper og klipp når jeg begynner på permisjonen min ;)

Tenker å klippe tuppane et par veker før termin, og så ta glansvask for å få vekk sommerstripene. Så føler eg meg i allefall fresh på et område ;)

Jeg skal til frisøren en mnd før termin! Må få fiksa ettervekst og slitt hår :p

Jeg var i går :-) Frisket opp med lyse striper og klippet tuppene! Herlig! Merker håret er blitt mer fyldig og glansfullt nå når jeg er gravid.

Siden min planlagte frisørrunde ble til baby shower sist lørdag har jeg bestilt time til i morgen. Kan ikke huske sist gang jeg var i salong (bestevenninna mi er frisør) og herreminhatt for noen priser :eek: Det verste er jo at den ene skulle ha 3000 og den andre 1700 for samme jobb. (Begge er kjente kjeder). Jaja.. det blir godt å få det gjort og håper jeg blir fornøyd. Skummelt å gå til ukjente etter så mange år. ;)

Back
Topp