snartmammatilenprins <3
Forelsket i forumet
Noen som skal stelle håret før termin? Hvor lenge før bør man evt bestille time?:-O håper å få frisør time samme dag som vi skal til fotograf, så jeg kan være litt "fresh" på håret^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det varer ikke lenge for å si det sånn Går noen måneder så er det pistrete og tyntHar lyst å klippe håret kortere og litt finere, men så sier mamma at jeg har fått "nydelig gravidhår" og jeg kan forsåvidt være enig. Har fått så langt og fresht hår etter jeg ble gravid at jeg har nesten ikke lyst å "ødelegge" den fine lengda
Det varer ikke lenge for å si det sånn Går noen måneder så er det pistrete og tynt
Noen som skal stelle håret før termin? Hvor lenge før bør man evt bestille time?:-O håper å få frisør time samme dag som vi skal til fotograf, så jeg kan være litt "fresh" på håret^^
Hehe. Klart jeg har. Eneste er at håret mitt vokser såååå fort.. Pleier alltid å ha time rett før jeg skal noe som feks jul eller 17 mai. Hvis jeg gjør det 2 uker før så har jeg ettervekst allerede-.-Har du aldri vært hos frisør før? ring bare å bestille time nå, skader ikke å bestille tidlig blir nok frisørtime her også en gang før termin ^^