Frisør før termin?

snartmammatilenprins <3

Forelsket i forumet
Noen som skal stelle håret før termin? Hvor lenge før bør man evt bestille time?:-O håper å få frisør time samme dag som vi skal til fotograf, så jeg kan være litt "fresh" på håret^^

Ja jeg tenker å få unna en frisørtime før termin. Er av typen som klipper seg en gang i året, så greit det ikke blir 2 år før tuppene blir tatt... jeg skal ha 2 uker ferie før perm, så tenker å få gjort det da, planlegger egentlig en hel meg-dag, med fotmassasje og hudpleie også. :)

Skal i august en gang tenkte jeg. Vet jo aldri hvor lang tid det går før jeg får sjans igjen :o

Jeg tok sommerklippen i forrige uke, får evt se an hvordan etterveksten ser ut når jeg nærmer meg termin :p

Tok å klipte av 10-15 cm da det var "skoleferie start" for tanteungene.. Svigerinna mi er frisør, så hun de kom hit og hun klipte. Samboeren overførte halvparten av det jeg måtte betale i restskatt uten at jeg spurte. Han så og hørte jeg ble ganske så deppa når regninga kom. Så de pengene han overførte tenkte jeg å bruke på pleie til meg selv, på føtter og hender før termin.. Orket ikke å fikse det så mye selv akkurat nå og klarer ikke å fikse tå neglene selv lengere(magen er i veien)... Skal bli godt med litt pleie av kroppen :) Og så skal vi på spa-date i løpe av sommeren. Svigerfar har hytte rett ved et spasenter, så da skal jeg ta "barn i magen" behandling. Man trenger litt pleie i forholdet før babyen kommer også :) Vi har det veldig fint sammen, ikke det. Men man vet aldri når sjansen byr seg neste gang ;)

Time før termin her og :) deilig å ordne seg litt før fødsel, amming og småbarnstiden ;)

Tenker en time i starten av august, ser at de grå begynner å komme frem nå..men venter til termin nærmer seg mer :)

Tenker å bestille time 2-3uker før termin. Har også tenkt på å booke gravidmassasje. Synes det er vel fortjent

Har lyst å klippe håret kortere og litt finere, men så sier mamma at jeg har fått "nydelig gravidhår" og jeg kan forsåvidt være enig. Har fått så langt og fresht hår etter jeg ble gravid at jeg har nesten ikke lyst å "ødelegge" den fine lengda :p

Har lurt en stund på å bestille meg en time før termin, ettersom jeg har brukt å klippe og farge meg ca hver 3. Mnd og nå er det 4 mnd siden sist.
Har bestemt meg for å bare vente til etter fødslen og vil tro at det da blir ekstra hærlig med en liten fornying :)

Har hatt samme frisyren i lang tid nå og har avtalt med frisøren at vi skal prøve noe nytt :)
Håret blir også en del lysere på sommeren så da blir det ekstra deilig med litt farge i det igjen :)

Har lyst å klippe håret kortere og litt finere, men så sier mamma at jeg har fått "nydelig gravidhår" og jeg kan forsåvidt være enig. Har fått så langt og fresht hår etter jeg ble gravid at jeg har nesten ikke lyst å "ødelegge" den fine lengda :p
Det varer ikke lenge for å si det sånn :p Går noen måneder så er det pistrete og tynt :rolleyes:

tenker jeg tar en frisør time noen uker før termin. trimme sveisen & farge + kjøpe en ny flaske med favoritt sjampoen + balsam & kur som lukter himmelsk <3 må også en tur på rituales & kjøpe kropps skrubb & god dusj såpe. elsker å ha mini spa hjemme av og til :D + at jeg har fått dilla på ting som lukter godt etter at sviersøstra mi fant en krem som lukter sjokolade :O den er såå god :D

Jeg planlegger å klippe meg I begynnelsen av august, et par uker før ks. Etter jeg fikk de to andre barna gikk det flere uker før jeg klarte å komme meg ut av huset til planlagt tid! :) Da er det greit å ikke føle behov for frisørtime de aller første ukene! ;)

Tenkte jeg skulle ta tuppene i begynnelsen av august. Vil ikke ta så mye på lengden da jeg kan tenke meg at det er veldig ok å bare kunne raske det sammen til en tutt når mini er kommet. Men bryn og vipper skal tas. Det håper jeg å få gjort rundt permisjonsstart føler det gjør blikket mer "våkent" (og jeg regner med at jeg fra september av kommer til å være mye trøttere enn hva jeg er nå ;)

Noen som skal stelle håret før termin? Hvor lenge før bør man evt bestille time?:-O håper å få frisør time samme dag som vi skal til fotograf, så jeg kan være litt "fresh" på håret^^

Har du aldri vært hos frisør før?:) ring bare å bestille time nå, skader ikke å bestille tidlig :) blir nok frisørtime her også en gang før termin ^^

Har du aldri vært hos frisør før?:) ring bare å bestille time nå, skader ikke å bestille tidlig :) blir nok frisørtime her også en gang før termin ^^
Hehe. Klart jeg har. Eneste er at håret mitt vokser såååå fort.. Pleier alltid å ha time rett før jeg skal noe som feks jul eller 17 mai. Hvis jeg gjør det 2 uker før så har jeg ettervekst allerede-.-

Back
Topp