Friluftsliv

Enkelere for gutter å tisse ute da, dersom de kan stå å tisse. ;)

Hermine husker enda da det var sommer og hun løp uten truse hele tiden og tissa der hun ville (ute på hytta). Så hun synes det er SÅ stas når vi er på tur og hun kan gjøre sitt fornødne i snøen...nesten så jeg mistenker henne for å late som om hun må tisse for å få gjøre det ute :p :)
Ja det er lettere for guttene å stå, men jeg synes det er håpløst med masse klær - vanskelig å unngå klærne med strålen :D
 
Ja det er lettere for guttene å stå, men jeg synes det er håpløst med masse klær - vanskelig å unngå klærne med strålen :D
Ja, jeg ser den!

Litt trøblete å få dressen unna når man holder de også, men det har gått fint hittil :)
 
Ja, jeg ser den!

Litt trøblete å få dressen unna når man holder de også, men det har gått fint hittil :)
Jeg måtte skifte på Lillebror på nyttårsaften, oppe i akebakken. DEt gikk mye kjappere enn å løpe hjem :p
Det var før vi intensiverte dogåingen da, så han fikk ikke teste ut å tisse ute... Men det gikk superfort å skifte på han, stående, uten at han rakk å bli særlig kald. DET er en ulempe med tøybleiene... De er nesten umulige å skifte på stående. Altså, det går, men jeg får dem nesten aldri stramme nok. Men om man har med et lammeskinn går det fint å skifte liggende og da!
 
Jeg måtte skifte på Lillebror på nyttårsaften, oppe i akebakken. DEt gikk mye kjappere enn å løpe hjem :p
Det var før vi intensiverte dogåingen da, så han fikk ikke teste ut å tisse ute... Men det gikk superfort å skifte på han, stående, uten at han rakk å bli særlig kald. DET er en ulempe med tøybleiene... De er nesten umulige å skifte på stående. Altså, det går, men jeg får dem nesten aldri stramme nok. Men om man har med et lammeskinn går det fint å skifte liggende og da!
Jada, man finner løsning på bleieskift. Vi brukte alltid tapebleier på tur, for å slippe å ta av alle klærne for å få på ny bleie. ;)

Da hun var baby brukte vi skinn, eller i vogna dersom den var med. og når hun ble større så sto hun, vi hadde jo ikke bæsjebleier omtrent så det var ikke noen utfordring. :p ;)
 
Egentlig ikke...det er ganske naturlig :p

Haha til og med jeg har problemer med å få gjort noe ute i naturen! Til og med på offentlige doer om det er noen ved siden av:eek:
 
Haha til og med jeg har problemer med å få gjort noe ute i naturen! Til og med på offentlige doer om det er noen ved siden av:eek:
Æsj, offentlige toaletter er ekle ja!!! Men naturen er ren og fri for bakterier og ekle lukter, så der er jeg helt komfortabel. ;)

Er bare litt tricky å ikke tisse på buksene sine :p
 
Æsj, offentlige toaletter er ekle ja!!! Men naturen er ren og fri for bakterier og ekle lukter, så der er jeg helt komfortabel. ;)

Er bare litt tricky å ikke tisse på buksene sine :p

Ja! Også kroppen min stopper opp når noen kan høre meg:p

Hihi ser den ja! Ikke alltid lett å være jente :p haha
 
Lite snø ved hytta men Hermine fant en flekk og koste seg verre tross stiv kuling :D

ImageUploadedByBV Forum1421440768.487389.jpg
 
Back
Topp