Nå må du bremse litt og lese hva jeg skriver.... Jeg har ikke tvilt på henne, men jeg skriver at vg har fremstilt det merkelig og at jeg reagerer på saken slik den blir skrevet....
Jeg har også vært med på hele 2(!) saker i nærmiljøet her, en som vitne der kvinnene i begge sakene hadde hatt frivillig sex i fylla og senere anmeldte for voldtekt, så det er faktisk ikke slik at kvinnene skal bli trodd i alle sakene nei, det er jeg sterkt imot, jeg er overbevist om at det sitter mange menn i norske fengsler uskyldig dømt, det er også mange menn som har fått liv og rykte ødelakt av falske beskyldninger, så slikt skal vi ikke ta så lett på for det SKJER, og det som er så synd er at kvinnene som kommer med slike anklager uten rot i virkeligheten ødelegger for de som faltisk opplever det utenkelige og blir missbrukt, voldtatt eller krenket på annet vis.
Så jeg syns det er riktig å være skeptiske, men på en respektfull måte og jeg syns vi skal stole på rettsystemet vårt. Vi bor i norge og jeg velger å tro at systemet fungerer her.
Til info er dette nevt på generel basis , uten at jeg forholder meg til skyld eller ikke skyld i denne saken...