FRIDAY 17/10

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Nå er det helg.... Og flytting på agendaen. .. Gruer meg litt, men blir godt med større plass og å være nærmere familie :)

Mina har fått ut begge 2-års jekslene denne uka...
Så nå er hun ferdig. Eller de må jo komme hele ut :) :) deilig å bli ferdig med tannkjøret :)
Og hun sov hele natta. Våknet kun 1 gang igår kveld... Det er ikke hverdagskost ;-)

Gratulerer Anita.. Håper du får en kjempefin dag ♡

Her blir det bhg, og vi skal pakke å gjøre klart siste rest. Reiser tidlig i morgen.
Pappa og svogeren min kommer å hjelper. Takk og lov :)

LAagde muffins igår kveld, med blå glasur og tuttifrutti/sølvperler.

Det er en liten gutt som har ønsket med seg det :-D :-D
 
Hipp hurra for Anita!

En unge leker og en spiser fortsatt. Jeg drikker kaffe og er klar for en rolig formiddag :)
 
Nå er det helg.... Og flytting på agendaen. .. Gruer meg litt, men blir godt med større plass og å være nærmere familie :)

Mina har fått ut begge 2-års jekslene denne uka...
Så nå er hun ferdig. Eller de må jo komme hele ut :) :) deilig å bli ferdig med tannkjøret :)
Og hun sov hele natta. Våknet kun 1 gang igår kveld... Det er ikke hverdagskost ;-)

Gratulerer Anita.. Håper du får en kjempefin dag ♡

Her blir det bhg, og vi skal pakke å gjøre klart siste rest. Reiser tidlig i morgen.
Pappa og svogeren min kommer å hjelper. Takk og lov :)

LAagde muffins igår kveld, med blå glasur og tuttifrutti/sølvperler.

Det er en liten gutt som har ønsket med seg det :-D :-D
God morgen!
Så godt å høre at natta blei god - eller at iallfall Mina sov godt.:) Masse lykke til med siste rest av nedpakking og morgendagens flytting!!!
 
Hey on You!
God natt her.:)
Vi er nødt å vekke vesla om morgenen for at hun skal rekke å bli med pappaekspressen til bhg, og i dag ble det knapt med tid og veldig hektisk. Menmen! Nå er de ute av dørene og jeg skal dusje, spise, og kikke på et arbeidskrav i norsk litteratur-og språkhistorie som skal skrives på nynorsk og leveres neste uke. Har litt å sette fingrene i..

Varmepumpa jobber på spreng, for her har vi hatt minusgrader de siste dagene. Brrr.

Ønsker dere alle en god dag, samt happi bursdag til Anita!!!:D *whoop!*
 
Hey on You!
God natt her.:)
Vi er nødt å vekke vesla om morgenen for at hun skal rekke å bli med pappaekspressen til bhg, og i dag ble det knapt med tid og veldig hektisk. Menmen! Nå er de ute av dørene og jeg skal dusje, spise, og kikke på et arbeidskrav i norsk litteratur-og språkhistorie som skal skrives på nynorsk og leveres neste uke. Har litt å sette fingrene i..

Varmepumpa jobber på spreng, for her har vi hatt minusgrader de siste dagene. Brrr.

Ønsker dere alle en god dag, samt happi bursdag til Anita!!!:D *whoop!*
Deilig at hun sover godt, slik at dere må vekke hun :)

Brr.. er det så kaldt? :-( 4 g her .... svetter ikke... skal innrømme det ;-)

Lykke til med skolearbeid :-D ha en fin dag :)
 
Hey on You!
God natt her.:)
Vi er nødt å vekke vesla om morgenen for at hun skal rekke å bli med pappaekspressen til bhg, og i dag ble det knapt med tid og veldig hektisk. Menmen! Nå er de ute av dørene og jeg skal dusje, spise, og kikke på et arbeidskrav i norsk litteratur-og språkhistorie som skal skrives på nynorsk og leveres neste uke. Har litt å sette fingrene i..

Varmepumpa jobber på spreng, for her har vi hatt minusgrader de siste dagene. Brrr.

Ønsker dere alle en god dag, samt happi bursdag til Anita!!!:D *whoop!*
Pleier å bli litt hektisk om morran her også, mest fordi Hermine skal gjøre så mye greier rett før vi skal ut døra :p Litt kjedelig å vekke ungen om morran ja :oops:

Herlig med varmepumpe! Det tror jeg vi skal investere i dersom det blir huskjøp :)
 
Nå er det helg.... Og flytting på agendaen. .. Gruer meg litt, men blir godt med større plass og å være nærmere familie :)

Mina har fått ut begge 2-års jekslene denne uka...
Så nå er hun ferdig. Eller de må jo komme hele ut :) :) deilig å bli ferdig med tannkjøret :)
Og hun sov hele natta. Våknet kun 1 gang igår kveld... Det er ikke hverdagskost ;-)

Gratulerer Anita.. Håper du får en kjempefin dag ♡

Her blir det bhg, og vi skal pakke å gjøre klart siste rest. Reiser tidlig i morgen.
Pappa og svogeren min kommer å hjelper. Takk og lov :)

LAagde muffins igår kveld, med blå glasur og tuttifrutti/sølvperler.

Det er en liten gutt som har ønsket med seg det :-D :-D
Lykke til med flytting! Det er noe herk :p

Stas med bursdagsfeiring :)
 
Hola :)
Øspøs regn her idag :eek: Helt vanvittig mørkt og vått!

Jeg og Hermine har en rolig morgen, utrolig deilig! Nå skal vi snart gå til barnehagen :)

Har hatt takstmann her på morgenen, blir spennende å høre hva vi kan få for leiligheten :D

Etter levering blir det jobbing hjemmefra. Orker ikke å dra noe sted i dette været :p
 
Gratulerer med dagen Anita! :)
 
Deilig at hun sover godt, slik at dere må vekke hun :)

Brr.. er det så kaldt? :-( 4 g her .... svetter ikke... skal innrømme det ;-)

Lykke til med skolearbeid :-D ha en fin dag :)
Ja, det er supert at hun sover så godt. Kaldt indeed!! Har ikke gradstokk, men det er rim på bakken og is på verandagelenderet. Må begynne med vedfyring snart. Koselig det da, men jeg skulle helst hatt sommer.:p
 
Hola :)
Øspøs regn her idag :eek: Helt vanvittig mørkt og vått!

Jeg og Hermine har en rolig morgen, utrolig deilig! Nå skal vi snart gå til barnehagen :)

Har hatt takstmann her på morgenen, blir spennende å høre hva vi kan få for leiligheten :D

Etter levering blir det jobbing hjemmefra. Orker ikke å dra noe sted i dette været :p
Går det ganske kjapt med takstmann? Vi lurer på å ta en verdivurdering her nemlig!
 
Pleier å bli litt hektisk om morran her også, mest fordi Hermine skal gjøre så mye greier rett før vi skal ut døra :p Litt kjedelig å vekke ungen om morran ja :oops:

Herlig med varmepumpe! Det tror jeg vi skal investere i dersom det blir huskjøp :)
Vekkinga funker veldig godt faktisk. :) Hun våkner blid, fornøyd og er sååå klar for barnehagen.

Veldig kjekt med varmepumpe for å opprettholde en minstetenperatur, og kombinere med vedfyring hvis det blir for kaldt. Spennende med et mulig boligkjøp da!! Lykke til.:)
 
Går det ganske kjapt med takstmann? Vi lurer på å ta en verdivurdering her nemlig!
Han var vel kanskje streng tatt ikke takstmann, men eiendomsmegler som tok verdivurdering :p ;) Takstmannen målter vel etter fukt, ser på skader etc? Men uansett, han var her i 15 minutter. :)
 
Megleren var bare her i 15 minutter :p

Men jeg fikk iallfall rydda og shinet leiligheta til helgen om ikke annet :)

Nå kan jeg jobbe uten å planlegge alt som må gjøres etterpå :p

ImageUploadedByBV Forum1413532035.028189.jpg

ImageUploadedByBV Forum1413532213.475850.jpg
 
Han var vel kanskje streng tatt ikke takstmann, men eiendomsmegler som tok verdivurdering :p ;) Takstmannen målter vel etter fukt, ser på skader etc? Men uansett, han var her i 15 minutter. :)
JEg vet ikke hva de forskjellige gjør jeg :p
Men greit at det gikk så fort da!
 
Vekkinga funker veldig godt faktisk. :) Hun våkner blid, fornøyd og er sååå klar for barnehagen.

Veldig kjekt med varmepumpe for å opprettholde en minstetenperatur, og kombinere med vedfyring hvis det blir for kaldt. Spennende med et mulig boligkjøp da!! Lykke til.:)
Så deilig med blid unge om morran!

...vår er så suuuuur :confused: Selv om hun våkner av seg selv så er det gråt og hyling uten like :( Pappan mener hun slekter på meg :eek: :p Nesten så jeg vurderer å bare starte igjen med melkeflaske i senga, kun for å spike blodsukkeret hennes litt slik at humøret kommer seg før vi står opp :p
 
JEg vet ikke hva de forskjellige gjør jeg :p
Men greit at det gikk så fort da!
Meglerfirmaet sender iallfall en megler gratis for å gjøre verdivurdering. Vil man selge via dem er takst, undersøkelser etc inkludert i deres gebyr. ;)

Verdivurderinga er iallfall gratis :)
 
Meglerfirmaet sender iallfall en megler gratis for å gjøre verdivurdering. Vil man selge via dem er takst, undersøkelser etc inkludert i deres gebyr. ;)

Verdivurderinga er iallfall gratis :)
Så bra.
Vi vurderer verdivurdering uten at vi har umiddelbare planer om å selge, så da koster det sikkert litt.
 
Så bra.
Vi vurderer verdivurdering uten at vi har umiddelbare planer om å selge, så da koster det sikkert litt.
nei, jeg tror ikke det i grunnen. Vi hadde megler her for et par år siden også, da vi skulle refinansiere boliglånet. Da fikk vi boliglån med sikkerhet i verdistigningen nemlig, uten kausjonist ;)
 
Back
Topp