FRIDAY 17/10

Så deilig med blid unge om morran!

...vår er så suuuuur :confused: Selv om hun våkner av seg selv så er det gråt og hyling uten like :( Pappan mener hun slekter på meg :eek: :p Nesten så jeg vurderer å bare starte igjen med melkeflaske i senga, kun for å spike blodsukkeret hennes litt slik at humøret kommer seg før vi står opp :p
Jasså..? Er du morragretten, Marianne?:p
Vi har nettopp hatt en trasig periode vi også, og det er så deilig når det går seg til - noe det gjør, før eller siden.:)
 
nei, jeg tror ikke det i grunnen. Vi hadde megler her for et par år siden også, da vi skulle refinansiere boliglånet. Da fikk vi boliglån med sikkerhet i verdistigningen nemlig, uten kausjonist ;)
Ok, vi får høre da.
Jeg tror vi har betalt ut foreldrene mine allerede, for det var ikke store summen de måtte kausjonere for.
Men det hadde vært greit å sjekke evt verdistigning uansett! :)
 
Jasså..? Er du morragretten, Marianne?:p
Vi har nettopp hatt en trasig periode vi også, og det er så deilig når det går seg til - noe det gjør, før eller siden.:)
Jeg tror eldstemann her har arvet mitt morgenlynne og
:rolleyes:
 
Hehe, aner ikke :p Kanskje han er miljøskadet !
Huff, jeg er så innmari lite flink til å håndtere den vrælinga hennes på morran på en pedagogisk måte altså :p ...nesten så jeg har lyst til å tuppe henne ut av soverommet noen ganger :eek: Klarer liksom ikke å skjønne hvorfor hun er så sinna om morran....reint bortsett fra at hun ikke får melkeflaske i senga da :confused:
 
Huff, jeg er så innmari lite flink til å håndtere den vrælinga hennes på morran på en pedagogisk måte altså :p ...nesten så jeg har lyst til å tuppe henne ut av soverommet noen ganger :eek: Klarer liksom ikke å skjønne hvorfor hun er så sinna om morran....reint bortsett fra at hun ikke får melkeflaske i senga da :confused:
Huff... Slik var W før også. ... Forandret seg da han var rundt 2 år..
Slitsomt når morgen starter med hyling og vræling :-(

Man har ikkr så mye tålmodighet hehe.
 
Ungene ble henta 13 30... Også fikk jeg ringt legen å fikk utskrevet en hostesaft jeg skal hente etter kl.17. Håper den fungerer bra på hostetrolla ...

Vi har vasket, støvsugt og pakket masse.
Kjedelig altså! Gleder meg til å komme ordentlig på plass i det andre huset nå :)
Hva er deres planer denne fredagskvelden da? :-D
 
En liten stykl gutt som kastet opp all maten sin for litt siden. Ble nok litt mye mat, for en som ikke har spist masse på lenge :-(
Har hentet en hostesaft til de nå. 200 kr. Dyrt. Så den bør søren meg være bra :)

Her er det stille idag ....
 
En liten stykl gutt som kastet opp all maten sin for litt siden. Ble nok litt mye mat, for en som ikke har spist masse på lenge :-(
Har hentet en hostesaft til de nå. 200 kr. Dyrt. Så den bør søren meg være bra :)

Her er det stille idag ....
Å nei stakar gutt :(
 
T og jeg venter mannen hjem hvert øyeblikk :) minsten sovnet for en time siden.
 
Kjipt :-(
Og hosta til han spøy en gang. .. og Mina brakk seg mange ganger i stad. Dritt hoste!

Hostesafta var ikke lett å lure i de... :p
Stakkars små :( Hvilken hostesaft har de fått?

Håper det blir bedre med hostesaft!!! ...hvis ikke så må du kanskje ta de til lege. Min lege tester alltid for kikhoste når Hermine hoster til hun brekker seg.
 
God kveld :)

Koser oss med chips, dipp og julebrus :)

Ute plaskregner det. Koselig å være inne og spise seg fet da :p

I morgen skal vi på åpen dag hos Nrk Troms. Treffe Krister og Kråka fra Kråkeklubben, det blir nok stas. :)
 
Stakkars små :( Hvilken hostesaft har de fått?

Håper det blir bedre med hostesaft!!! ...hvis ikke så må du kanskje ta de til lege. Min lege tester alltid for kikhoste når Hermine hoster til hun brekker seg.
Den heter Mollipect.
Ja, den kan være noe å sjekke for om vi må til legen.

Skjønner ikke hvorfor de alltid spyr, hver gang de hoster.
Sånn var hele forrige vinter også...

Det er så ubehagelig for de små :-(
 
God kveld :)

Koser oss med chips, dipp og julebrus :)

Ute plaskregner det. Koselig å være inne og spise seg fet da :p

I morgen skal vi på åpen dag hos Nrk Troms. Treffe Krister og Kråka fra Kråkeklubben, det blir nok stas. :)
Det hørtes deilig ut. Vil og ha :-D

Kos dere hos Krister og kråka. Hehe. Gøy :)

Her er alt bært ut.... og jeg må evt sitte på gulvet :-( :-(
 
God kveld!
Jeg laga eplemuffins av noen slitne epler i sta og de blei knallgode, så nå har jeg spist mange flere enn jeg burde, men skitt au.:p
Nå er det Masterchef og sofakos, mens vesla sover søtt. "Ga ti deee" sa hun til meg da pappaen tok henne på armen og skulle bære henne opp til sengs. Ååååååh!!♡
 
Den heter Mollipect.
Ja, den kan være noe å sjekke for om vi må til legen.

Skjønner ikke hvorfor de alltid spyr, hver gang de hoster.
Sånn var hele forrige vinter også...

Det er så ubehagelig for de små :-(
Enkelte barn har bare mer sensitiv brekningsrefleks og brekker seg derfor lettere ved hoste.

Gutten til søs er slik. Om han hoster veldig passer hun på at han ikke spiser for mye til hvert måltid, heller spise oftere...og hun har alltid bøtte nærme!
 
God kveld!
Jeg laga eplemuffins av noen slitne epler i sta og de blei knallgode, så nå har jeg spist mange flere enn jeg burde, men skitt au.:p
Nå er det Masterchef og sofakos, mens vesla sover søtt. "Ga ti deee" sa hun til meg da pappaen tok henne på armen og skulle bære henne opp til sengs. Ååååååh!!♡
Så deilig :)

Sååååå søt ♡♡♡
Elsker masterchef, og han Gregory er farlig kjekk haha...
 
Back
Topp