Fri til sambo.... dyttehjelp.

hadde vært drit kult å ha en ring i julegrøten =)=) hihi - så tror han det er mandlen ;P

digga den ring-i-grøten-ideen!!

fridde til gubben selv forgje jul.
han fikk da en skriftlig innvitasjon til sitt eget bryllup av meg!
kom noen tårer der også, før han fikk presset frem et ja... 

ORIGINAL: Annicken

hadde vært drit kult å ha en ring i julegrøten =)=) hihi - så tror han det er mandlen ;P

Vært morsomt det også ja[:)] Problemet er bare at han ikke er så glad i grøt[&o] 

ORIGINAL: *KidzMora*

Jeg har så lyst til å fri til han på julaften. Da er det bare oss å barna hjemme. Noen som har forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Er ikke sikkert jeg tørr da. Er litt redd han skal si nei[&o] Vært sammen i 7 år, så nå har jeg litt lyst til å gjøre det selv. Han er litt treig på akkurat det der.[8D]

Jeg kjøpte ringer til sambo da vi forlovet os..
Teipet ringene i et kort, la med noen billetter til kamp og skrev:
"Vil du være min livet ut?"
La kortet på hodeputen hans i sengen(for han skifter til vanlige klær på rommet før han kommer inn i stuen...)
Jeg satt selv å såg på tv (prøvde iallefall), og han tok hånden min og satte ringen på finger`n min!!
Så plutseli var vi forlovet gitt, og det er 4år siden nå
Kanskje du kan gjøre noe slikt?
Lykke til!!

ORIGINAL: T@nte86

hmm..
søtt det dah..
fridde oxo til sambo 29 februar[:D]
han sa jah[;)]
vi gifter oss 21 novemer[:)]

Lag et hjerte med lys i hagen og inviter han ut for å så på noe..
da han kommer ut står du i hjerte med ringene og sier VIL DU GIFTE DEG MED MEG????

er virkelig ikke god på slikt jeg[8|]

Å det hørtes jo bare sååå romantisk ut da. Får så masse gode ideer her at jeg kan ikke trekke meg nå. Han kan jo ikke si nei til meg når han får et romantisk frieri[:D]

haha.. leste "har lysst å ha fri FRA sambo på julaften"
tenkte det måtte bli en trasig jul for unga og samboeren din i såfall [8D]

er vel bare å fri, han sier vel ikke nei til deg som er mor til hans barn [:D]

Back
Topp