Fri til sambo.... dyttehjelp.

Prøver på nr 3

Glad i forumet
Jeg har så lyst til å fri til han på julaften. Da er det bare oss å barna hjemme. Noen som har forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Er ikke sikkert jeg tørr da. Er litt redd han skal si nei[&o] Vært sammen i 7 år, så nå har jeg litt lyst til å gjøre det selv. Han er litt treig på akkurat det der.[8D]

Pakk ringene inn som julegave til han å fri når han pakker opp?[:D] Eneste jeg kommer på i farta.. Tror nok ikke han sier nei[:D]

ORIGINAL: ellaumbrella

Pakk ringene inn som julegave til han å fri når han pakker opp?[:D] Eneste jeg kommer på i farta.. Tror nok ikke han sier nei[:D]

Men hvordan skal jeg finne størrelsen han trenger på ringen da? Men det var en veldig god ide[:D]

Dere har 3 unger og vært sammen i 7 år?
Bare sitter å funderer på hvorfor dere enda ikke har forlovet dere ^^

Han sier vel sikkert ikke nei :)

Hvis dere skal være hjemme på julaften, så er det vel kanskje en ide og pakke inn ringen(e) ja..
Jeg vet ikke.. ^^har aldri planlagt frieri før :P

ORIGINAL: *KidzMora*

Men hvordan skal jeg finne størrelsen han trenger på ringen da? Men det var en veldig god ide[:D]

Hvis han har en ring han passer fra før, så kan du måle str. Husker ikke helt hvordan, det var noe som skulle ganges, skal prøve å finne deg link!

ORIGINAL: *Trine*

Dere har 3 unger og vært sammen i 7 år?
Bare sitter å funderer på hvorfor dere enda ikke har forlovet dere ^^

Han sier vel sikkert ikke nei :)

Hvis dere skal være hjemme på julaften, så er det vel kanskje en ide og pakke inn ringen(e) ja..
Jeg vet ikke.. ^^har aldri planlagt frieri før :P

Hehe. Ja har ventet på at han skulle fri, men lei av å vente nå.[;)] Har 2 barn og eier hus. Så jeg mener det er på tide nå.[:D]

heldigvis god tid på å planlegge frieri og finne ringstørrelse!

Hva med å overekke den i en ringeske sent julaftenkvelden da det er bare dere oppe... Du sender et sms-signal til en medsammensvoren som tenner vakkert fyrverkeri i hagen deres(la barna sove med hørselsvern), går dere "nysgjerrig" ut på verandaen og du frir til han med esken i hånden i skinnet av fyrverkeriet.... Ha et par champanjeglass stående!

Eller tenn mange stjerneskudd som står å brenner

Lag grøt til formiddags og istedetfor mandel pakker du ringen oppi grøten[;)]

ORIGINAL: Novembergull

denne likte jeg godt! du har den jo bare i hans skål etter at du har posjonert grøten, så slipper et av barna å få den!

Skriv på en lapp og pakk inn som barna overleverer han. Eks " Til pappa, vil du gifte deg med den snille søte mammaen vår?" [:)]

Den ring i grøten ideen var lur

Heng den på juletreet. [8D]
Nei vet ikke jeg nei, men likte den med grøten da[:D]

ORIGINAL: *KidzMora*

Hvis han har en ring han passer fra før, så kan du måle str. Husker ikke helt hvordan, det var noe som skulle ganges, skal prøve å finne deg link!

Han kan jo ta den med til gullsmed etterpå og stramme den inn eller slakke den. Jeg fikk ring av gubben til jul, og den tok jeg bare med på innstramming etterpå.Koster ikke noe det.

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: dagosi

denne likte jeg godt! du har den jo bare i hans skål etter at du har posjonert grøten, så slipper et av barna å få den!

kjipt hvis han svelger den da[8D]
romantisk å lete etter den etterpå[8D][8D][8D][8D]

opplys at det er mandel i grøten..da er alle på vakt. Barna får mandel, og får åpne pakke under treet og far får ring og mamma får (forhåpentligvis) et Ja[:)]

ORIGINAL: Trønderpia * SAS *

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: dagosi

opplys at det er mandel i grøten..da er alle på vakt. Barna får mandel, og får åpne pakke under treet og far får ring og mamma får (forhåpentligvis) et Ja[:)]

denne ideen er jo helt genial!!
kan jo ikke gå galt her, og du har full kontroll over hele greia [:)]
lykke til og kos dere [:)][:)]

ORIGINAL: bebisjuk300

denne ideen er jo helt genial!!
kan jo ikke gå galt her, og du har full kontroll over hele greia [:)]
lykke til og kos dere [:)][:)]

ja- også har dere fyrverkeri i hagen etterpå[:D]

gir meg ikke med den ideen , hilsen dynamittharry
*poff*

Likte ideen til gt sara med at barna gir han pakka med lapp om han vil gifte seg med den søte mamman deres[:D]

Når jeg fridde skrev jeg det på karamellpuddingen[:D] Han trodde jeg kødda,men så fiska jeg ringene opp av veska mi. Da begynte han å grine(ikke hylgrine,men kom noen lykketårer) av lykke Han sa vel; "det er jo min jobb" 7 ganger før han sa ja[:D] Men vi hadde bare vært sammen i 9mnd og 6 dager da....

Tusen takk for godt tips alle sammen[:D] Håper det blir en vellykket kveld. Likte godt ideen om at barna gir han en pakke fra meg. Med ringen kanskje å en lappe. PS. får håpe dynamittharry er ledig utpå kvelden da[8D]

Back
Topp