Freshbox

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som har? Fornøyd? Hvorfor/hvorfor ikke??
Fryktelig nysgjerrig på dette produktet altså.. .

Ahh!! Jeg dytter, vil gjerne høre erfaringer jeg også! :D

Ser så praktisk ut! :)

Vi har! Kjekt med alt samlet når man skal dekke på til frokost, smøre matpakke, etc. Også opplever jeg at barna spiser mer frukt og grønt når de vet å finne det ferdig oppskjært :) den holder maten fersk å fin!

Er veldig fornøgd:-) her går det også meir frukt og grønt når det er ferdig oppskjært. Og maten held seg heilt frisk og fin i boksen:-)

Vi har! Kjekt med alt samlet når man skal dekke på til frokost, smøre matpakke, etc. Også opplever jeg at barna spiser mer frukt og grønt når de vet å finne det ferdig oppskjært :) den holder maten fersk å fin!

Hvor mange slike trenger man da?? vi er skikkelig dårlig på å spise frukt og grønt..så bør jo gjøre noe... smart å ha det skjært opp hvis det holder seg ja!

Hvor mange slike trenger man da?? vi er skikkelig dårlig på å spise frukt og grønt..så bør jo gjøre noe... smart å ha det skjært opp hvis det holder seg ja!

Jeg kjøpte tre stk. To til pålegg, paprika, agurk, etc og en til frukt :) holder seg bra og lukt/snak smitter ikke over da det er "vegger"

Held epler seg fine oppskåret?

Jeg kjøpte tre stk. To til pålegg, paprika, agurk, etc og en til frukt :) holder seg bra og lukt/snak smitter ikke over da det er "vegger"
hmmmm... tror egentlig at det holder med 1 til pålegg og 1 til frukt jeg...

ja det var ikke ment som at DU bare trengte 2 altså.. haha... bare jeg som sitter å funderer! :P

Funder i vei, uansett hvor mange du velger så tror jeg du blir fornøyd :) mannen i huset synes det er sååå tungvint å måtte ut med en boks for å smøre matpakke, men ser ikke annet ar til og med han spiser mer frukt og grønt :p

Funder i vei, uansett hvor mange du velger så tror jeg du blir fornøyd :) mannen i huset synes det er sååå tungvint å måtte ut med en boks for å smøre matpakke, men ser ikke annet ar til og med han spiser mer frukt og grønt :p
:P

Vi har en. Bruker den til pålegg. Er veldig fornøyd:)
Pålegget holder seg uten å måtte pakke inn. Paprika og agurk holder seg lenge:)

hva er det?

Hvor får man kjøpt dette?

Har også sett på disse, hadde sikkert kjøpt dersom ikke frakta var på 199. :O har det endra seg? Jeg er så vrang sånn, jeg vet jo at frakta ikke er 199, så da nekter jeg å betale det. :p

Lyst på men er skeptisk til å bruke så mye penger om det ikke fungerer... Er det noe garanti?

Back
Topp